Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nokkakärryt + 1 kpl kiristysliinoja ja roudaus käy kuin tanssi. Eikun, ei käy. Mutta esim pesukone kulkee aika paljon iisimmin.

Tosin, tuossa kun kävin raahaan keväällä pesukoneen ja jääkaappi-pakastimen kolmoskerrokseen. Niin ne vanhat sentäs paino. Uudet meni kantaen helpommalla rappuset ylös.

Vanhat kesti pyöreesti vaan joku 30 v. Ei huono.

Oon kännissä. Ja huomenna vuoden vanhempi, hyii!

Oon kännissä. Ja huomenna vuoden vanhempi, hyii!
Hyyi, minä ajattelin olla vasta juhannuksen korvilla seuraavan kerran ja siitä se sitten starttaa, kesän syömis&juomis -hommat.

Hyvää huomista synttäriä ja sitä että 26 pamahtaa mittariin, se hyvä ikä on! Minä tosin jo totuttelen ajatukseen, että 27 on paras ikä olla ja hengittää.

Perkule kun ei oo tekemistä. Tai on, mutta ei jaksa. Satamaan vois lähtee, mutta ei jaksa. Ei vaan jaksa tehrä mitään hyödyllistä ennen unille menoa.

Kämpän järjestelyy... aina yhtä herkkuu.

No ei tuollanen oo normaalia. Kai :D Jompi kumpi meistä on nyt spesiaali. Sinä tai minä.

Kyllä se sinä taidat tässä asiassa olla spesiaali :D En ainakaan halua uskoa että mulla on kuolan erittämisen kanssa ongelmia.

Daiinalle etukäteen onnittelut!
Omaa ikääntymistä en halua edes miettiä kun kriisiä pukkaa jo tässä iässä.

Hyvää huomenta!

Hyvvee huomenta kaikille ja kivvoo kesän alkua tjsp.! Toivottavasti oli kiva viikonloppu.
Itel oli kiva viikonloppu, mutta tuli touhuttua kaikenlaista rästihommaa, oli bänditreenii yms.,
niin nyt melkein tarttis toisen viikonlopun perään että sais levättyykin :) Mutta ei... hommia
pittee painaa, lenkillä käydä, tavaroita roudata ja lisäksi miulla salille tieni vie mun ;-)

Ei ollut kiva viikonloppu, melko paska oli. Ei aivan totaalisen paska, mutta paska kumminkin. Ja siksi että taas aamusta niin iso osa meni paskalla (samalla sain sentään kahvia juotua), en ehtinyt meikkaamaan kunnolla enkä syömään ja puin liian avonaisen paidan töihin päälle.

Eilen katselin noita Virmajoen kuvia ja jessus että kadehdin sitä vatsanseutua, nyt alkoi saatana dieetti :eek:

Mutta jee että on taas lämmintä ja @Daiina lle hyvää syntymäpäivää!

E. Ja nyt olen bussissa ja taas pitäisi päästä paskalle...mun pitäisi saada etätyölupa tai edes lyhennetty työaika aamusta jotta saisin rauhassa paskantaa!

Mopsylla on kyllä nyt aika paska meininki ja paskameininki. Kirjaimellisesti.

Paskasta puheen ollen, suolsin sitä yöllä aivoistani näppiksen kautta blogiini huiman 10 pvän bloggaamattomuuden jäläkeen.
Nyt muuten on ainakin otsikko kohdallaan! "Se on ohi nyt", kirkaisee otsikko ja sisältö on sen mukainen.

Blogissa tämä jamuita häröjä kuvia
IMG_5619.JPG
Käy kahtomassa ja lukemassa ken uskaltaa! :)

Back
Ylös Bottom