Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

@Heatseeker

Kävin nyt hieman tallustelemassa siellä possujen kylpymestoilla. Ihan kuin siellä olisi joku käynyt sorkilla seisomassa, mutta aika samalta näytti kuin viimeksi. Poluilla näkyi myös vähän tuoretta jälkeä. Perunoita en löytänyt, mutta klementiini oli tallella. Rutakko oli myös merkattu metsäkonetta varten nauhoilla.

@Heatseeker

Kävin nyt hieman tallustelemassa siellä possujen kylpymestoilla. Ihan kuin siellä olisi joku käynyt sorkilla seisomassa, mutta aika samalta näytti kuin viimeksi. Poluilla näkyi myös vähän tuoretta jälkeä. Perunoita en löytänyt, mutta klementiini oli tallella. Rutakko oli myös merkattu metsäkonetta varten nauhoilla.
Ehkä niille ei maistu nuo etelän hetelmät :D Varmaan sillä joku vaikutus on kun se metsikkö häviää siitä pois... Jää nähtäväksi.

Oon tehny täl vkolla 6 kuntosalitreeniä. Eilen sitten oli putkeen kahdet bänditreenit. Uusi Laine bändillä ekana olin
bassossa mutta kun rumpali ei pääse ensiviikolla eikä vararumpalikaan sinne sit kuitenkaan lähtenyt,
niin sitten haalittiin keikalle aiemmin keikkaa bändin riveis bassoo soittanut ihminen ja siirryin sitten
rumpuihin. Oli muuten tuollaisessa post-punk-krautrock-uusiaalto-freejazz-kakofoniamusassa hitsin paljon
kivempaa kilkatella erittäin freejazzisti mutta silleen rennon löysästi post-punk-käppäsesti tollasta musaa.
Hauskaa oli, mutta kyllä sellaattiset reilu 6 h tuollaista fyysistä musisointia ihan treenistä kävi, etenkin
kun perjantaina oli ollut kahdet treenit.

Tännää yllättävän pirtsakka ja notkea olo :)

Tilasin servomoottorin kiinanpojilta. Enään pitäs kattoo miten sitä ohjataan halvalla.

Toivotaan että vääntö riittää käänteleen Yamahan karpureittoria.

Projekti numero sata ja yksi.

kesäistä musiikkia

harmin paikka, että provinssia odotellessa: negative

Tilasin servomoottorin kiinanpojilta. Enään pitäs kattoo miten sitä ohjataan halvalla.

Toivotaan että vääntö riittää käänteleen Yamahan karpureittoria.

Projekti numero sata ja yksi.

Minull oli Suzuki PV:ssä 22-millinen karhuraattori.

Se syötti rajusti gasoa 80-kuutioiseen sylinteriin.

Rikoshan se oli.

Viimeksi muokattu:
jääkaapista menny eilen takuu umpeen, nyt sielä joku puhallin päräjää

hyvin ovat insinöörit laskenu tuotteelle kestoajan

no, onneksi on 30v vanha,toimiva, kaappi varalla jos/kun tuo porsii

ostin 2v sitte uuven ku aattelin että säästän sähköä, ei tainnu:kannattaa

Ei kannata ostaa mitään jos ei o pakko...

Mulla 87 vuodelta liesi. Syö varmaan sikana sähköö mut en varmasti vaiha ku paskemman saisin tilalle kuitessiin ja vaihto ois eessä takuuajan jälkeen...

Ehkä niille ei maistu nuo etelän hetelmät :D Varmaan sillä joku vaikutus on kun se metsikkö häviää siitä pois... Jää nähtäväksi.

Kumma juttu kyllä... Nyt ne on jo vieläpä sopivan käyneitä.
Siellä ei siis tosiaan ollu ku yhet jäljet läpikulkumatkalla. Ei mitään sellaista kuten tossa vieressä oli. Tossa on aika tiheää pöheikköä mistä ne pääsee tohon, eli välttämättä tosiaan ei vaikuta paljoa.

Minä vaihdan kaiken kodin elektroniikan - myös kodinkoneet - vähintään kerran vuodessa.

Mikään ei vituta niin paljoa kuin vanhentunut tekniikka.

Vähän sama homma astioiden ja ruuanlaittovälineiden kanssa. Astianpesukonekin tulee aina vaihdettua, vaikkei sillä mitään käyttöä ole, kun heitän lautaset ja kattilat ja pannut aina ns. hevonvittuun käytön jäljiltä. Ei niitä vaan jaksa pestä.

Viimeksi muokattu:
irma varmaan tykkäis. Se kuuntelee just tuon tyyppistä musaa.
Irma tulkoon siis kahtomman ja kuuntelemmaan Stureen ensiviikon lauantaina Suomen Paskin Bändi -kilpailuun Uusi Aalto
-yhtyettä ja kannustamaan se voittoon!

Tuossa Uusi Laine bändissä oon nyt sitten Suomen Paskin Bändi -skabassa... Oon taustoi laulavana liverumpalina ja Boogie Koski on basistina...
Sama kitaristihönkäilijä ja saksofonisti kuin videollakin... :)

Back
Ylös Bottom