Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei kannata viedä huoltoon pyörää, kun saa hienoa sisustuselementtiä ilmaiseksi. Tuossa se on huoltotelineessä metrin korkeudessa keskellä olkkarin lattiaa nätisti omani eilisen jäljiltä, kun klossien kolinaa ihmettelin.

Möh, ilmaisin jarrut jos olis vehkeet. Takajarru heikos hapes. Ei se mitään, menen silti tänään metsään.

Ois alustaloudella taas kysyntää.

Nukuin puol kympiin. Unirytmi kohallaan.

Kyl se toimii, on vaan nii paljo ilmaa et pitää vetää pohjaan asti ja perfektionistina ottaa päähän ku etujarru nappaa paljo aikasemmin kiinni :D
Tos mun lausahduksessa oliki virhe heikos hapes. Ennemminkin liika hyväs hapes. Tai sanoisko liika hapekasta.

Mulla ei oikein meinaa kärsivällisyys riittää opetella pyörän huoltoa kunnolla, mieluummin sen ajan lahnailee sohvalla ja säästää omia hermoja.

Mutta nyt ruokaa. Paljon ruokaa. Sushia itseasiassa.

E: Sushin syöminen on muuten aavistuksen haastavaa, kun kädet tärisee tumppujumpan jäljiltä.

Viimeksi muokattu:
Pyörä varastettiin 2001, en ole vielä ehtiny hankkimaan uutta.

Ihan hyvä juNppa. Piti ollakki, eilisen tankkauksen jälkeen.

Passssska. Vehkeet kestä.

Onneksi ei ole vikaa, joka ei lekalla korjaantuisi. Pakko vaan mennä jatkaan lapiolla, sen verran jäi tienposki räävityksi.

Hyi helvetti näitä lahtelaisia pinnanmuotoja. Salettiin meni anaeropiseks ja iski hirvee katabolia.

Emmä jaksa tilalla mitään settejä, paitsi ehkä sitten taas joskus ku intoutuu tilailemaan muutaki.

Olihan perjantai, taju sammui vasta kuudelta aamulla.
Tänään syödään paljon kaikkea roskaa mutta niin hyvää.

Vanha viidakon sananlasku: mitä isompi vika, sitä painavempi leka.
No näin se sananlasku kyllä menee. Tarvis vaan olla joku jeesuksen hienosäätöleka, että tuollainen 20 mm lattarauta taipuu hallitusti kauhan tiltissä. Ei viittis oikein ohikaan paukuttaa, tulloo pahaa jälkeä.

No mutta, jatkan lapiolla.

Jahas, tänään oon mennyt rae-, vesi- ja loskasateessa. Viimeksi mainittu oli varsinkin mieltäylentävä kokemus, kun ajolasit alkoi mennä tukkoon ja mukana kolme kassillista kamaa kirppikselle.

Jos joku muuten haluu shoppailla kirppikseltä mun käytettyjä alusvaatteita, voin antaa koodit. Ei siellä oikeesti oo mun alusvaatteita.

Jahas, tänään oon mennyt rae-, vesi- ja loskasateessa. Viimeksi mainittu oli varsinkin mieltäylentävä kokemus, kun ajolasit alkoi mennä tukkoon ja mukana kolme kassillista kamaa kirppikselle.

Jos joku muuten haluu shoppailla kirppikseltä mun käytettyjä alusvaatteita, voin antaa koodit. Ei siellä oikeesti oo mun alusvaatteita.
Tienaiskohan niillä oikeasti?!
Tarttis lisätuloja.

En mä oikein usko tosta ees plussalle jääväni... Jos nyt joku ees ostais pois nurkista romuja pyörimästä, sitte taas uffille loput.
Niin mä mietin sitä alusvaatteiden myyntiä! Käytettyjen! Me ollaan tienattu parissa viikossa n. 700€ kirppiksellä kun oli vinyylejä ja leffoja iso osa myydyistä...mutta on se silti rasittavaa hommaa. Alusvaatebisnes vaikuttaisi helpommalta.

Back
Ylös Bottom