Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jarruttomalla pyörällä tuo onnistunee helposti.Möh, ilmaisin jarrut jos olis vehkeet. Takajarru heikos hapes. Ei se mitään, menen silti tänään metsään.
Onneksi ei ole vikaa, joka ei lekalla korjaantuisi.
No näin se sananlasku kyllä menee. Tarvis vaan olla joku jeesuksen hienosäätöleka, että tuollainen 20 mm lattarauta taipuu hallitusti kauhan tiltissä. Ei viittis oikein ohikaan paukuttaa, tulloo pahaa jälkeä.Vanha viidakon sananlasku: mitä isompi vika, sitä painavempi leka.
Tienaiskohan niillä oikeasti?!Jahas, tänään oon mennyt rae-, vesi- ja loskasateessa. Viimeksi mainittu oli varsinkin mieltäylentävä kokemus, kun ajolasit alkoi mennä tukkoon ja mukana kolme kassillista kamaa kirppikselle.
Jos joku muuten haluu shoppailla kirppikseltä mun käytettyjä alusvaatteita, voin antaa koodit. Ei siellä oikeesti oo mun alusvaatteita.
Tienaiskohan niillä oikeasti?!
Tarttis lisätuloja.
Niin mä mietin sitä alusvaatteiden myyntiä! Käytettyjen! Me ollaan tienattu parissa viikossa n. 700€ kirppiksellä kun oli vinyylejä ja leffoja iso osa myydyistä...mutta on se silti rasittavaa hommaa. Alusvaatebisnes vaikuttaisi helpommalta.En mä oikein usko tosta ees plussalle jääväni... Jos nyt joku ees ostais pois nurkista romuja pyörimästä, sitte taas uffille loput.