Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sauna: check
Foliohattu: päässä

snip.webp

Hamppari ja ranskikset, check.

Vittu kuntit.

Laiskottelin tänään ja universumi kosti välittömästi.

Käytin auton konepesussa, lopputuloksena paska jälki ja kuskin jalkatila täynnä vettä. Ei jumalauta.

Vittu kuntit.

Laiskottelin tänään ja universumi kosti välittömästi.

Käytin auton konepesussa, lopputuloksena paska jälki ja kuskin jalkatila täynnä vettä. Ei jumalauta.

Ensi kerralla ikkunat: kiinni.

^^Erehdyin koska olen niin tietämätön naisen anatomian suhteen. Onneksi voin aina tarvittaessa kysyä gonzalesilta.

^Laita ikkuna kiinni ja haba sisään pesun ajaksi.

e: MTM, fast as lightning.

Kaulastapa o_O Niskasta olis kyllä parempi.

Mä tajusin tuossa eilen että en oo ikinä ottanu belfietä, yritin, en osannu. Vaikka kuinka yritin niin en tajunnu miten sen kameran kanssa piti seistä. Luovutin.
Tuhmasta jutusta samaa mieltä.

Selfie kameralla saa otettua hyvin. Saa toteutettua semmosesta kulmasta että alkaa olla persettäkin kuvissa! Mut kyllä se siitä ku harjottelee! kuvien ottamista. Ei tarvi edes treenata nii näyttää, että ois persettä :D

Tuhmasta jutusta samaa mieltä.

Selfie kameralla saa otettua hyvin. Saa toteutettua semmosesta kulmasta että alkaa olla persettäkin kuvissa! Mut kyllä se siitä ku harjottelee! kuvien ottamista. Ei tarvi edes treenata nii näyttää, että ois persettä :D

Ainii se semmonen selfietikku vai? Goddamed, oon kyllä vannonut että siihen touhuun en lähde :D Mutta mitäpä sitä ei uuden taidon oppimisen eteen tekisi?

Ainii se semmonen selfietikku vai? Goddamed, oon kyllä vannonut että siihen touhuun en lähde :D Mutta mitäpä sitä ei uuden taidon oppimisen eteen tekisi?
Ei ku iha kännykän etukameralla jos semmonen hienous on! En ees haluais aatellakaan millasiin kuvakulmii pääsis tikulla, mut ajatukset oli taas vähä liian nopeet. Joten meni jo :D

Kohta ompi @Kajsna ylpeä belfietikun omistaja.
Kuvat tänne sitten vaan kaikkien ihasteltavaksi.

Back
Ylös Bottom