Deleted member 43228
Minä luovuin jo viimeviikon lopulla. Oli aina kassit niin hiessä käteenvetotyömaalla, että oli parempi luopua. Villasukat edelleen jalassa toki.Nii-i.
Ulkolämpötila hieman alle +8. Kohta vokot voi luopua pitkistä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Minä luovuin jo viimeviikon lopulla. Oli aina kassit niin hiessä käteenvetotyömaalla, että oli parempi luopua. Villasukat edelleen jalassa toki.Nii-i.
Ulkolämpötila hieman alle +8. Kohta vokot voi luopua pitkistä.
@TJJ on tottunut vaan syömään niitä. Tabletteja.
Haha! :D Oli meillä vielä viime vuonna mikroskoopit, joten ei tarvi vielä vetää ihteää narun jatkeeks :DNyt tuli masennus ja isku vasten kasvoja, kuinka vanha sitä onkaan..
![]()
Haha! :D Oli meillä vielä viime vuonna mikroskoopit, joten ei tarvi vielä vetää ihteää narun jatkeeks :D
Jallua ja kaljaa. Niinkin hyvä ja viihdyttävä yhdistelmä kun onkin, ni ei kyllä minun mieli tekis, mutta ajattelin silti kertoa.Voi kikkeli, pitäskö ottaa öl tai muu a-aine, ois terassikausi korkattu.
No tuo olut ei oikein uppoa, 2 viikkoa sitten joi polkemisen jälkeen Karhun, kun ei kaverilla muuta ollut. Mielummin jotakin muuta jos on.Jallua ja kaljaa. Niinkin hyvä ja viihdyttävä yhdistelmä kun onkin, ni ei kyllä minun mieli tekis, mutta ajattelin silti kertoa.
Sen kyllä veikkaan ettei teillä @Kajsna enää biokemian proffa kirjoitellu niitä käsivarren mittasia kaavoja ulkomuistista piirtoheitinkalvolle.. :D
Saati että joku olisi näyttänyt DIOJA, analoginen powerpoint.
Voi luoja mää oon vanha. Ja lihava.![]()
nysse on takasi
Ei se kyllä pelkiltään mitään älytöntä herkkua ole, vaikka eihän tämmöistä pitäs myöntää. Sitten taas esimerkiksi limen ja ginger alen kanssa ihan toinen juttu, ja muutenkin hyvä aine juomasekoituksiin.Jallu toki uppoaa, mutta sekään ei kyllä ole ykkösenä listalla.
mmmm... Eli jallumuuli, käyEi se kyllä pelkiltään mitään älytöntä herkkua ole, vaikka eihän tämmöistä pitäs myöntää. Sitten taas esimerkiksi limen ja ginger alen kanssa ihan toinen juttu, ja muutenkin hyvä aine juomasekoituksiin.

Onneksi olkoon! Nasse on jälleen Erittäin Tärkeä Henkilö.
Paitti että se kirjotetaan Todella Tärkeä Ihminen.
Kaikki muutki tytöt näyttää laittavan nassukuvia, niin mäki laitoin nassekuvan. Oikein hymyn kera.
Se toimii kyllä aina. Toinen on sitten vaikka mustikkaliköörin, murskatun limen, ginger alen ja karpalomehun yhdistelmä, jos jaksaa himassa alkaa säätämään.mmmm... Eli jallumuuli, käy![]()
Oma feivoritse on kyllä mojito himassa väsättynä, tuopista.Se toimii kyllä aina. Toinen on sitten vaikka mustikkaliköörin, murskatun limen, ginger alen ja karpalomehun yhdistelmä, jos jaksaa himassa alkaa säätämään.
Pari jallumuulia vois kohentaa vähän tätä oloakin..
muoks. mutta drinkkien kruunaamaton kuningashan on valkovenäläinen triplana tuopista.