Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on nyt kahvi, ulkona.
2016-03-16 14.23.03.webpVoi kikkeli, pitäskö ottaa öl tai muu a-aine, ois terassikausi korkattu.

Siinä vaiheessa, kun @Kajsna valmistuu niin asiakkaita hoidetaan vähän niin kuin autoja nykyään. Lyödään vaan piuha kiinni asiakkaaseen ja katsotaan tabletin näytöltä vikakoodit.

Sen kyllä veikkaan ettei teillä @Kajsna enää biokemian proffa kirjoitellu niitä käsivarren mittasia kaavoja ulkomuistista piirtoheitinkalvolle.. :D

Saati että joku olisi näyttänyt DIOJA, analoginen powerpoint.

Voi luoja mää oon vanha. Ja lihava. :konsta:

Mulle on nuoremmat ihmiset kertoneet, että ensi vuonna olen todella vanha.
Itsekin pidän suurena saavutuksena, että olen edelleen #elossa

Jallua ja kaljaa. Niinkin hyvä ja viihdyttävä yhdistelmä kun onkin, ni ei kyllä minun mieli tekis, mutta ajattelin silti kertoa.
No tuo olut ei oikein uppoa, 2 viikkoa sitten joi polkemisen jälkeen Karhun, kun ei kaverilla muuta ollut. Mielummin jotakin muuta jos on.

Jallu toki uppoaa, mutta sekään ei kyllä ole ykkösenä listalla. Joku kuiva siideri, omena, mielellään ns. mädän omenan maku on omaan mieleen.

Sen kyllä veikkaan ettei teillä @Kajsna enää biokemian proffa kirjoitellu niitä käsivarren mittasia kaavoja ulkomuistista piirtoheitinkalvolle.. :D

Saati että joku olisi näyttänyt DIOJA, analoginen powerpoint.

Voi luoja mää oon vanha. Ja lihava. :konsta:

Biosadistiikan opettaja käytti kalvoa info luennolla! Ja latinan opettaja latinan tunneilla :D
Dioja oli ehkä lukiossa joku kerta käytössä. Joku hämärä muistikuva.

Jallu toki uppoaa, mutta sekään ei kyllä ole ykkösenä listalla.
Ei se kyllä pelkiltään mitään älytöntä herkkua ole, vaikka eihän tämmöistä pitäs myöntää. Sitten taas esimerkiksi limen ja ginger alen kanssa ihan toinen juttu, ja muutenkin hyvä aine juomasekoituksiin.

Onneksi olkoon! Nasse on jälleen Erittäin Tärkeä Henkilö.

Paitti että se kirjotetaan Todella Tärkeä Ihminen.

Kaikki muutki tytöt näyttää laittavan nassukuvia, niin mäki laitoin nassekuvan. Oikein hymyn kera.

Paitti että se kirjotetaan Todella Tärkeä Ihminen.

Kaikki muutki tytöt näyttää laittavan nassukuvia, niin mäki laitoin nassekuvan. Oikein hymyn kera.

Enhän mä voi tuollaista tietää, kun itse en: ole.

mmmm... Eli jallumuuli, käy :kuola:
Se toimii kyllä aina. Toinen on sitten vaikka mustikkaliköörin, murskatun limen, ginger alen ja karpalomehun yhdistelmä, jos jaksaa himassa alkaa säätämään.

Pari jallumuulia vois kohentaa vähän tätä oloakin..

muoks. mutta drinkkien kruunaamaton kuningashan on valkovenäläinen triplana tuopista.

Se toimii kyllä aina. Toinen on sitten vaikka mustikkaliköörin, murskatun limen, ginger alen ja karpalomehun yhdistelmä, jos jaksaa himassa alkaa säätämään.

Pari jallumuulia vois kohentaa vähän tätä oloakin..

muoks. mutta drinkkien kruunaamaton kuningashan on valkovenäläinen triplana tuopista.
Oma feivoritse on kyllä mojito himassa väsättynä, tuopista.

Näin:
2015-07-03 14.31.55.webp

Back
Ylös Bottom