Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sama käy monesti itselle. Ei tiedä että mitäköhän sieltä taas on tulossa, kun saat ilmotusta kotio postiin saapuneesta paketista.

Nyt kiinasta tulossa vain yksi paketti. Nopeusmittari pyörään.
Se on aina hyvä pitää semmonen 10-20 pakettia tulossa, niin yllättyy usein ;)

Tässä ketjussa on sangen yleistä kuluttaa elämänsä keskioluen parissa.
Mielummin ihan vaan oluen, ilman keski-. Toisaalta myös viskit ja muut maukkaat viinakset tuovat elämään iloa. Lääkkeeksi toki.
Toisin sanoen siis elämää kulutetaan lääkkeiden parissa ja koska Kajsna lukee Sykeröksi, tämä on hänelle varsin luontaista.

Mulla kuluu huomattavasti enemmän lonkeroa kuin olutta. #terveydeksi

Siks mä tykkään niistä hundra prosanta enee ku meistä tavantallaajista. Jossain törmäsin johonki downin kirjottamaan juttuun kuinka ne kannustaa ja tervehtii, nauttivat pienistä asioista paree ku me jne...niillä joskus ihmisenä olemisen taidot paremmat.

Hihihi... Minun tekisi mieli tästäkin sanoa jotain negatiivisemman puoleista, mut en mä jaksa. Täytyy nyt sitten tähän jo heti sanoa, ettei minulla ole mitään kehitysvammaisia vastaan. Ettei tule väärinkäsityksiä.

Joo ei juo. En oo vielä löytäny semmosta mitä vatsa kestäs. Kyllä sillo joskus kersana tuli ääääääsjoella vetästyä jotai oluen tapasta aika reippaastikin mutta eipä nykyää tuu pahemmin koskettua. Ei se oo ees hyvää. Mut vatsaan hyvä vedota.
Enhän mä muutenkaan juo alkoholia.

Ei nouse. Paino.

ei

image.webp [\spoiler]

Joo ei juo. En oo vielä löytäny semmosta mitä vatsa kestäs. Kyllä sillo joskus kersana tuli ääääääsjoella vetästyä jotai oluen tapasta aika reippaastikin mutta eipä nykyää tuu pahemmin koskettua. Ei se oo ees hyvää.
Nii-i.

Ulkolämpötila hieman alle +8. Kohta vokot voi luopua pitkistä.

Lahen revityin Patti, hieroja tsek. Hyvään kuosiin saa ihtesä neljäsä viikosa. Pakkopäikkärit siis.

Jokos se olisi korkea aika alkaa kertomaan, että huomenna on taas #jalkapallo #ilta.

Mä olen tänään tuottanut työnantajalle rahaa kertomalla asiakkaille sellaisista asioista, jotka niiden olisi ymmärtääkseni pitänyt jo tietää. Vaan eivätpä tienneet. Nyt toivottavasti tietävät.
Mutta ei se haittaa. #tuottavatyöontuottavaa

Pienellä harjoittelulla (tai ns. front-loudauksella, esim etanolilla) sitä mikroskooppia vasteen voi kuulema nukkua. Kaverit kerto.
Tää onkin kato nykyaikaa ja ei täällä enää oo mikroskooppeja! Omilla tableteilla ja läppäreillä katellaan näytteitä. Tai pitäs kattoa.

Tää onkin kato nykyaikaa ja ei täällä enää oo mikroskooppeja! Omilla tableteilla ja läppäreillä katellaan näytteitä. Tai pitäs kattoa.

:konsta: Nyt tuli masennus ja isku vasten kasvoja, kuinka vanha sitä onkaan.. :konsta:

@TJJ on tottunut vaan syömään niitä. Tabletteja.

Back
Ylös Bottom