Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Koskas lainaat sun autoa mulle, että pääsen tekemään uuden henkilöhtaisen ennätyksen?

Pari innokasta olen päästänyt ajamaan, rajotusten mukaan. Henk koht huippunopeuskokeiluun kynnys on. Korkea.

Itse vieressä istuen. Tiätty.

Lentokentälle jos pääsis ajamaan, niin voisi periaatteessa antaa toisenkin ajaa, siinä nyt ei mitään vahinkoa juuri aikaan saa. Kunhan on itse valvomassa, että raukka muistaa jarruttaa. Vauhtisokeutta: tulee. Paljon.

Pari innokasta olen päästänyt ajamaan, rajotusten mukaan. Henk koht huippunopeuskokeiluun kynnys on. Korkea.

No, rajoitusten mukaan ajo (moottoritiellä) voisi olla myös ihan #asiallinen kokemus.
Koskas on seuraava #huolto #Åbo :D

Toi boilerin j-liha on muuten hyvää shittiä. Tulee käytettyä usein sikalihan sijaan. Tykkään siitä.

Ite aattelin tehdä mureketta ja uuniperunaa.
Vähän kuin tofu, mautonta paskaa sanon minä.
edit. Sillä erolla tosin, että sitä tulee toisinaan syötyä ihan ravinnon vuoksi.

Vähän kuin tofu, mautonta paskaa sanon minä.

wrong.webp

väkevin tyyräämäni henkilöauto no tainnut olla yamahan valmistamalla v8 bensiinimoottorilla: varustettu

teho: 315hv

Ei saatana, otin kertaalleen vahingossa lounaalla jotain tofukiusausta hirveen kasan lautaselle, niin harvoin on ollut samanlaista taistelua saada lautanen tyhjäksi. Ruokaahan ei jätetä.

Hyi, kyllä minä ainakin jätän jos ei miellytä. Elämä on liian lyhyt paskansyömiseen. Enkä inhoa itseäni niin paljoa, että nielisin oksettavaa tofupaskaa nieluuni vain siksi, että sota-aikana oli pulaa ravinnosta, tai että Afrikan maissa varat menee jonkun dick-taattorin taskuun eikä sinne minne pitäis...

Naamaa repii ja nukkuu tekis mieli, mutta pakko mennä reenaa fribaa ku sunnuntaina toistaseks tärkeimmät kisat edessä! :)

Kyllähän sitä osa naisista tykkää väkisin ottaa kikkeliä peppuunkin. Joku samanlainen fiksaatio pitää ihmisellä olla, jos tofuun tai soijaan sortuu.

Tosin toinen näistä käy hyvin kyllä itselle.

muoks. oli niin huono juttu, että pakko editoida.

Onko hyvä naistenpäivälahja, jos tulee hirveessä mytyssä illalla kotiin? Ainahan voi laittaa vaikka jotain lahjanarua kaulaan.

No, rajoitusten mukaan ajo (moottoritiellä) voisi olla myös ihan #asiallinen kokemus.
Koskas on seuraava #huolto #Åbo :D

Mainittakoon vielä, että koeajajat ovat myös olleet hyviä tuttuja. Ja lunastushinta on sovittu ennakkoon, vahingon sattuessa.

Repii repii. Tossa näytin pari feikkihaukotusta ja nyt alko haukotuttaa oikeesti nii paljo, etten ehkä selviä. :D
Haukotteluhan johtuu oikeasti siitä, että aivot käy liian kovilla kierroksilla ja ne tarttee lisäjäähdytystä. Tähän(kin) ongelmaan on olemassa hellppo ratkaisu:

thanko-usb-forehead-neck-cooler-gadget-1.jpg

Jos ei helpota, niin sitten vaan järeempää cooleria:

1356966372-0.jpg

Mainittakoon vielä, että koeajajat ovat myös olleet hyviä tuttuja. Ja lunastushinta on sovittu ennakkoon, vahingon sattuessa.

Eli se ei siis riitä, että täällä kertoo, että päässä vika: positive?
On kyllä outoa.
Mutta jollain tavalla ymmärrettävää.

Mehän ollaanki jo niin hyviä tuttuja ku kerran ollaan vahingossa salilla nähty, että minä voin käydä myös ajelulla?

Kyllähän tässä näitä koe-ajoja on tehty. Ransamista mustangiin ja joka kerta oli isä tai veli vieressä hikoilemassa ja hienoisesti mainitsemassa, että "ÄLÄ NY SAATANA NOIN TEE!!".
Moottoripyörien kanssa on menny paremmin. Ne on selkeesti mun juttu. Tosin omalla ei uskalla ajella ku korkeintaan 100km/h ettei se räjähdä alle.

Mehän ollaanki jo niin hyviä tuttuja ku kerran ollaan vahingossa salilla nähty, että minä voin käydä myös ajelulla?

Ollaan me ainakin kaks kertaa nähty, kerran tehtiin penkkiäki vierekkäin (nytku tietää). aww.

Back
Ylös Bottom