Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Aion tänään tehdä makaronilaatikkoa.
Mutta.
Tavallisen pastan sijaan käytän gluteenitonta pastaa.
Sikajauhelin sijaan käytän broilerinjauhelihaa.
MUNAmaidon sijaan käytän paseerattua tomaattia.

Joten teenköhän sittenkään makaronilaatikkoa vaiko jotain ihan muuta? Ja jos se on jotain muuta niin mitä se sitten on? Ja voiko sitä silti väittää makaronilaatikoksi?

Oivoi. Ilmotin itteni tän päivän sählyvuorolle. Reippaasti yli vuos ku oon viimeks käyny yliopiston vuoroilla, kylmää kyytiä. Henki pois.

Aion tänään tehdä makaronilaatikkoa.
Mutta.
Tavallisen pastan sijaan käytän gluteenitonta pastaa.
Sikajauhelin sijaan käytän broilerinjauhelihaa.
MUNAmaidon sijaan käytän paseerattua tomaattia.

Joten teenköhän sittenkään makaronilaatikkoa vaiko jotain ihan muuta? Ja jos se on jotain muuta niin mitä se sitten on? Ja voiko sitä silti väittää makaronilaatikoksi?

Toi boilerin j-liha on muuten hyvää shittiä. Tulee käytettyä usein sikalihan sijaan. Tykkään siitä.

Ite aattelin tehdä mureketta ja uuniperunaa.

Toi boilerin j-liha on muuten hyvää shittiä. Tulee käytettyä usein sikalihan sijaan. Tykkään siitä.

Ite aattelin tehdä mureketta ja uuniperunaa.

Sama.
AsiJantuntijamme @TJJ kertoi, että se johtuu päässä olevasta viasta.

to do list
lenkki - check
siivous - nope

Heräsin joskus ennen kasia ja kolmen kahvikupin kittaamisesta huolimatta nyt olen vasta "herännyt." Yllätyin oikeastaan siitä että sain itseni lenkille, alunperin piti tehdä semmoinen virkistävä aamulenkki aamuhämärässä mutta vähän venähti.

Lenkillä en ole oikeastaan käynyt sitten ennen heinäkuuta, armeija laskenut motivaatiota oikeastaan kaiken liikunnan suhteen, sekä armeijassa on lopulta ollut yllätävä vähän liikuntaa tasan yhtenä viikkona tän 9 kk aikana on ollut aamulenkki joka päivä, kunto on laskenut.

Uskon, kun tulee sellaisen kaverin suusta, joka siirtyy joka kesä yli 300km/h kahdella pyörällä.

Ja päässähän vikaa: on.

Taas samat.
Päässä vikaa: aivan varmasti.

Ilmenee luultavasti muutenkin kuin sairaalloisena broilerijauhelihan käyttämisenä :(

Siellä se nyt on. Uunissa.
Se broileritomaattipastahässäkkä siis. En uskalla enää kutsua makaronilaatikoksi. Ellei joku täällä sitten suostu vahvistamaan, että niin voi. Tehdä.

to do list
lenkki - check
siivous - nope

Heräsin joskus ennen kasia ja kolmen kahvikupin kittaamisesta huolimatta nyt olen vasta "herännyt." Yllätyin oikeastaan siitä että sain itseni lenkille, alunperin piti tehdä semmoinen virkistävä aamulenkki aamuhämärässä mutta vähän venähti.

Lenkillä en ole oikeastaan käynyt sitten ennen heinäkuuta, armeija laskenut motivaatiota oikeastaan kaiken liikunnan suhteen, sekä armeijassa on lopulta ollut yllätävä vähän liikuntaa tasan yhtenä viikkona tän 9 kk aikana on ollut aamulenkki joka päivä, kunto on laskenut.

Itsehän lihoin armeijan aikana 7 kiloa ja coopperi tulos heikkeni melkein 500 metriä.:eek:
Oli kuulemma prikaatin kovin yksikkö.:D

Uskon, kun tulee sellaisen kaverin suusta, joka siirtyy joka kesä yli 300km/h kahdella pyörällä.

Viime kesänä ei kaksi pyörää kulkenut kuin 297km/h, kova vastatuuli.

Auto sen sijaan meni 305km/h. Pimeällä autobaanalla. En suosittele kokeilmaan, ellei ole sitä vikaa. Siellä päässä. Yläpäässä.

Viime kesänä ei kaksi pyörää kulkenut kuin 297km/h, kova vastatuuli.

Auto sen sijaan meni 305km/h. Pimeällä autobaanalla. En suosittele kokeilmaan, ellei ole sitä vikaa. Siellä päässä. Yläpäässä.

Itse en ole noin hienoja nopeuksia päässyt ottamaan. Vaikka vikaa. On.
245km/h on maksimit, sen lujempaa kyseinen kottero ei suostunut menemään.
Koskas lainaat sun autoa mulle, että pääsen tekemään uuden henkilöhtaisen ennätyksen?

Koko elämän maksiminopeudet:

Maassa 220 km/h
Vedessä 90 km/h
Ilmassa 1.4 M

Vetessä on kyllä hankala mennä kovaa, tuokin vesijetillä menty ja omaan mittariin, ei tutkaan tai GPS:llä mitattua. Eikä edes potpuriveneellä.

Minä pidän kahdella pyörällä liikkuessani nopeuden usein noin 90km/h tuntumassa, se on miellyttävin matkustusvauhti

tv.sunnuntaiajelija #asiallista,onely

Back
Ylös Bottom