Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minulla sumenee joskus silmissä, edellä mainitusta syystä, työmaalla

se,oli,melko hämmentävä kokemus kun se tapahtui ensimmäisen kerran, vähän jopa säikähti, että onkohan tämä työnteko kovin terveellistä

tjjlle:terveisiä:instaramista

ruokaa.webp

Viimeksi muokattu:
Mitä onks tässä ollu joku off-seasonki? Mä oo heitelly kokoaja... :D Plus sisälläki pääsee heittää Nokialla.

No höh:D ja mä oon vaan miettiny heittämistä koko talven. Loppukesästä kierrettiin frendin kans 4vko fribakenttiä tässä 100km säteellä. Nyt joutuu taas aloittaan alusta kun kiekko ehti alkaa lentää jo suurinpiirtein sinne mihin yritti.

Hienoa! Kesällä jää jo sit kaikki.

En tiä, ehkä mää en enään tuu heittään sun kans, jos vaan kannan sitä kiekkokassias niin päästään eteneenkin radalla :D

Pyh. Ei musta miehille oo vastusta ku tollasissa neppailuissa. Eli ole huoleti! Voidaa mennä heittää :)

No höh:D ja mä oon vaan miettiny heittämistä koko talven. Loppukesästä kierrettiin frendin kans 4vko fribakenttiä tässä 100km säteellä. Nyt joutuu taas aloittaan alusta kun kiekko ehti alkaa lentää jo suurinpiirtein sinne mihin yritti.

Ei muutaku ulkoiluvaatteet niskaa ja radalle! Helppoa.

Joojoo, reenannut koko talvenkin.

Pyöriikö talvellakin viikkikset normaalisti vai?

Kyllä niitä talvellakin pidetään :)

Pitää reenata et pärjää joskus ees naisille. Iha lapsen kengissä tässä vielä ollaa. Ei sellasella Michael Jackson tavalla.

Back
Ylös Bottom