Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joko jätkät jää taakse? :DDiudiu! Menipäs eilen hyvin fribakisat...Toivottavasti menee viikonloppunaki!
Diudiu! Menipäs eilen hyvin fribakisat...Toivottavasti menee viikonloppunaki!
Joko jätkät jää taakse? :D
Missä kisaillaan? Joko siellä voi heitellä? Just kattelin varastossa fribalaukkuani ja hypistelin aivan sairasta kiekkoa Atlasta!
Mitä onks tässä ollu joku off-seasonki? Mä oo heitelly kokoaja... :D Plus sisälläki pääsee heittää Nokialla.
Hienoa! Kesällä jää jo sit kaikki.Eilen tais jäädä 14 miestä taakse ;)
Hienoa! Kesällä jää jo sit kaikki.
En tiä, ehkä mää en enään tuu heittään sun kans, jos vaan kannan sitä kiekkokassias niin päästään eteneenkin radalla :D

No höh:D ja mä oon vaan miettiny heittämistä koko talven. Loppukesästä kierrettiin frendin kans 4vko fribakenttiä tässä 100km säteellä. Nyt joutuu taas aloittaan alusta kun kiekko ehti alkaa lentää jo suurinpiirtein sinne mihin yritti.
Joojoo, reenannut koko talvenkin.
Pyöriikö talvellakin viikkikset normaalisti vai?
Hoho, ymmärsin vitsin! En oo ees ennen kuullut, tais olla oma.Ei sellasella Michael Jackson tavalla.
Hoho, ymmärsin vitsin! En oo ees ennen kuullut, tais olla oma.
Joo se on se perinteinen ja vanha. Mutta tää oli uus :D Jatkossa kun kuulee, niin sanon takas, että "Vanha, kuultu jo Sanzen suusta".Emmäkä oo kuullu eli tais olla oma. Toisin ku nappulan painaminen hississä. :D
14 ukkoa Tsantsen takana passissa... tsaijaijai.
Taisi vähän arvata alakanttiin.
Kyllä, ensimmäinen ajatus oli: mitä vittua?
Kyllä, ensimmäinen ajatus oli: mitä vittua?
Niin joo, Jackson ei voinut painaa hississä nappulaa, kun sillä on koko ajan kädet lapasissa, jotka se laittoi käteen, kun kysyttiin laitetaanko pussiin.Emmäkä oo kuullu eli tais olla oma. Toisin ku nappulan painaminen hississä. :D