Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sairaslomaa. Toki vähän eri asia kuin loma sinänsä.

Tuollaiset toki mahdollisia myös omassa työssä. En tosin vielä ole onnistunut paria viikkoa pidempää hommaamaan.

Tuollaiset toki mahdollisia myös omassa työssä. En tosin vielä ole onnistunut paria viikkoa pidempää hommaamaan.

Näiden eteen pitää työskennellä vuosia, ellei vuosikymmeniä.
Lääkärit nimittäin arvostavat kylmää dataa, ei riitä että on vähän kipeä tai on aavistus että on jotain vialla. Mieluiten vastaanotolle pitää marssia niin, että kuljettaa vaikka sitä viallista raajaa/elintä muovipussissa mukana ja sanoo: "kato tää tippu!"

Näiden eteen pitää työskennellä vuosia, ellei vuosikymmeniä.
Lääkärit nimittäin arvostavat kylmää dataa, ei riitä että on vähän kipeä tai on aavistus että on jotain vialla. Mieluiten vastaanotolle pitää marssia niin, että kuljettaa vaikka sitä viallista raajaa muovipussissa mukana ja sanoo: "kato tää tippu!"

Näinhän se menee. Onhan mulla toki kylmää dataa siitä, että suolistoni on vähän vammainen, mutta kun olen perkele mennyt ruokavaliolla hoitamaan tilanteen ihan liian hyvälle mallille.

^ onko kyseessä kuitenkin pipoloma vai ihan fyysinen haitta?
Fyysinen. Alalta kyllä avustavat työntekijät on tilastojen kärjessä kun tutkitaan pipolomien määrää. Syynä varmaan se, että me avustettavat ollaan niin kyrpiä.

Näinhän se menee. Onhan mulla toki kylmää dataa siitä, että suolistoni on vähän vammainen, mutta kun olen perkele mennyt ruokavaliolla hoitamaan tilanteen ihan liian hyvälle mallille.
Ai ai ja varmaan vielä kaikkien standardien ja suositusten vastaisesti.

Ai niin! Säähän olitki kohtalotoveri. Mulla tuli joulunaikaan takapakkia sen pirun viisaudenhampaan takia, muuten sais itekki olla tyytyväinen ku on saanu pidettyä tilanteen hyvällä mallilla.

Ai niin! Säähän olitki kohtalotoveri. Mulla tuli joulunaikaan takapakkia sen pirun viisaudenhampaan takia, muuten sais itekki olla tyytyväinen ku on saanu pidettyä tilanteen hyvällä mallilla.

Mitä? Mä olen jo niin vanha, että en muista kaikkea. Sulla siis joku vastaava vamma? Ja kaikenlisäksi multa poisteltiin joulukuussa viisaudenhammas. Ollaanko me sama tyyppi?

Mitä? Mä olen jo niin vanha, että en muista kaikkea. Sulla siis joku vastaava vamma? Ja kaikenlisäksi multa poisteltiin joulukuussa viisaudenhammas. Ollaanko me sama tyyppi?

Mä muistelisin, että sä oot tuonne vammaketjuun joskus kirjoitellut. Colitis täältä löytyy siis. Ja viisuri poistettiin marraskuus. Buu.
Jos sää ootki mun miespuolinen vastine!

Mä muistelisin, että sä oot tuonne vammaketjuun joskus kirjoitellut. Colitis täältä löytyy siis. Ja viisuri poistettiin marraskuus. Buu.
Jos sää ootki mun miespuolinen vastine!

Jos mun muisti ei ihan täysin ole pettänyt niin saatanpa olla jopa avannut sen vammaketjun joskus aikoinaan.
Ja nyt kun asian tarkistin niin marraskuussahan mullakin se hammas leikeltiin, sehän oli sopivasti pari viikkoa ennen marraskuun loppupuolen ryyppyreissua Vaasaan. Pitääköhän mun alkaa olla huolissaan tästä mun muistin toimivuudesta.
CU on diagnoosi täälläkin, joten kyllä tässä ilmeisesti jonkinlaisia vastineita ollaan :D

Jos mun muisti ei ihan täysin ole pettänyt niin saatanpa olla jopa avannut sen vammaketjun joskus aikoinaan.
Ja nyt kun asian tarkistin niin marraskuussahan mullakin se hammas leikeltiin, sehän oli sopivasti pari viikkoa ennen marraskuun loppupuolen ryyppyreissua Vaasaan. Pitääköhän mun alkaa olla huolissaan tästä mun muistin toimivuudesta.
CU on diagnoosi täälläkin, joten kyllä tässä ilmeisesti jonkinlaisia vastineita ollaan :D

Ei kai se ny tuolla ikää enää niin nuukaa oo tuon muistin kanssa. Suunta on kuitenki vain ja ainoastaan alaspäin.

Oletan nyt, että nickissä on syntymävuosi.

Ei kai se ny tuolla ikää enää niin nuukaa oo tuon muistin kanssa. Suunta on kuitenki vain ja ainoastaan alaspäin.

Oletan nyt, että nickissä on syntymävuosi.

Se on hyvin oletettu. Kyllä mulla tosin tuo ikä tuossa näkyykin, eikä ole edes liioiteltu kumpaankaan suuntaan. Muistaakseni.

Ai katos niin onki. Mä selaan tässä puhelimella niin ei näy iät eikä muutkaa, jos ei käännä näyttöä vaakaan.

Juu, mobiilina selatessa jää tuollaiset turhuudet pois. Eihän tuolla tiedolla kukaan mitn tee.

kirjoitteleekohan ketjuun ensimmäistäkään kuntia joka nauttii työn teosta

Ajoittain saan suurta tyydytystä työstäni. Esim kun saa jonku helvetillisen luupalapelin kasattua oikein nätiksi.

Ajoittain vituttaa niin että hampaita vihloo.

Back
Ylös Bottom