Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikähän on porukan keskimääräinen lepoviikkojen määrä suhteessa treeniin?
Itsellä on noin 5000 tuntia salia takana ja lepoviikkoja ehkä joku 10kpl, eli keskimäärin 2 vuodessa.

Ehkä 4-8vkoa vuodesta täysin treenitöntä. Yleensä tulloin ulkomailla. Tai ei vaan nappaa.

Mä oon päättänyt olla liian vanha ja univammainen päivystelemiseen enää... Öisin on mukavampi nukkua ja päivällä tehdä duunit.

Noh katotaan milloin alkaa tili ammottaa tyhjyyttään.

Siinä vaiheessa kun puhutaan muutamasta viikosta, niin alkaa ihistään aika kovasti. Tai vaikka 5 päivää 1-3 h unilla, niin alkaa olla työturvallisuus kohdillaan.

Joskus tuli nukahdettua sadekamppeet päällä istualteen kaatosateeseen ja ympärillä 130 dB melua, vaikkakin kuulosuojaimet korvilla niin tuntuu se värinä kropassa. Sillon väsytti.

Pahasti sotkee! Minä oon taktikoinu, en oo luennoilla käyny. Kummasti ilmestyny lisää tunteja viikkoon!

Tuo oli käytössä opiskeluaikana, sillo yli 10v sitten.

Nyt tuli vanha olo.

E: luojan kiitos ettei tarvi enää ens-hädässä valvoa öitä. Se on ihan hirveää näin vanhalle.

Tuo oli käytössä opiskeluaikana, sillo yli 10v sitten.

Nyt tuli vanha olo.
Multa on kyselty täs viikon sisään mm. millo on vanhojen tanssit ja joko oon päässy lukiosta :) En myönnä näyttäväni alaikäseltä. VIime keväänä luultiin about kymmenen vuotta nuoremmaksi. Jotain vikaa näissä nykyteineissä.

Sanotin uusiks Levikset repee ajan kuluks. Ruokalassa tuli kaverilta hyvä idea ja heitin läpällä, että täytyy illalla sanat pistää uusiks :D Päivän turhateko.

Multa on kyselty täs viikon sisään mm. millo on vanhojen tanssit ja joko oon päässy lukiosta :) En myönnä näyttäväni alaikäseltä. VIime keväänä luultiin about kymmenen vuotta nuoremmaksi.

Mää taas on miettiny, että onko kandit vaan nuorentunu, vai olinko minä yhtä lapsen näköinen mitä nää nyky kandit.. :eek::p

Mää taas on miettiny, että onko kandit vaan nuorentunu, vai olinko minä yhtä lapsen näköinen mitä nää nyky kandit.. :eek::p
Mua luullaa lähes aina paljon nuoremmaks mitä oon :D Jotkut taas sit kuvitellu useemmankin vuoden vanhemmaks, en tiiä johtuuko jutuista vai mistä sitten :D Ite arvioin usein mun ikäset mua muutaman vuoden vanhemmaks.

Mua luullaa lähes aina paljon nuoremmaks mitä oon :D Jotkut taas sit kuvitellu useemmankin vuoden vanhemmaks, en tiiä johtuuko jutuista vai mistä sitten :D Ite arvioin usein mun ikäset mua muutaman vuoden vanhemmaks.

Aina kun ikää arvioidaan niin veikataan safetyllä vitusti alakanttin. Ei sitä kohteliaisuutena kannata ottaa.

Siihen meni se ainoa kohteliaisuus mitä tää ruho voi saaha. Fak.

En oo syöny herkkuja pitkään aikaan!

Höpöjuttuja, taas naisen logiikkaa. Ei se sitä tarkoita. Siperiassa oli yhden tulkin synttärit. Käski arvaa paljon täytti. Sanoin 26, niin vähän suuttuneen oloisena kysäsi et näyttääks hän oikeesti 26v. Sanoin, että näyttää 20v terhakoine tisseineen, mut koska tulkilla on yliopistokoulutus ja suurella todennäköisyydellä työkokemusta niin pakko olla 26v. Olis se ollut hölmöö vastaa 18v vaikka hän sellaista vastausta odottikin.

Ja teillähän, neiti Kajsna, ei ole hädän päivää. Olette varsin kuuma kinkku:P

Back
Ylös Bottom