Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oiskohan 9h tälle viikolle kasassa.
Mikähän on porukan keskimääräinen lepoviikkojen määrä suhteessa treeniin?
Itsellä on noin 5000 tuntia salia takana ja lepoviikkoja ehkä joku 10kpl, eli keskimäärin 2 vuodessa.
Hullua.
Pahasti sotkee! Minä oon taktikoinu, en oo luennoilla käyny. Kummasti ilmestyny lisää tunteja viikkoon!Työt haittaa harrastuksia. Nimim 13h sairaalassa, enää 11h jäljellä.
Mä en pystyis.Työt haittaa harrastuksia. Nimim 13h sairaalassa, enää 11h jäljellä.
Pahasti sotkee! Minä oon taktikoinu, en oo luennoilla käyny. Kummasti ilmestyny lisää tunteja viikkoon!
Sama, 2 lepiä vuujessa. Treenitunteja en ala ynnäämäänMikähän on porukan keskimääräinen lepoviikkojen määrä suhteessa treeniin?
Itsellä on noin 5000 tuntia salia takana ja lepoviikkoja ehkä joku 10kpl, eli keskimäärin 2 vuodessa.
Multa on kyselty täs viikon sisään mm. millo on vanhojen tanssit ja joko oon päässy lukiostaTuo oli käytössä opiskeluaikana, sillo yli 10v sitten.
Nyt tuli vanha olo.
En myönnä näyttäväni alaikäseltä. VIime keväänä luultiin about kymmenen vuotta nuoremmaksi. Jotain vikaa näissä nykyteineissä. Multa on kyselty täs viikon sisään mm. millo on vanhojen tanssit ja joko oon päässy lukiostaEn myönnä näyttäväni alaikäseltä. VIime keväänä luultiin about kymmenen vuotta nuoremmaksi.
:pMua luullaa lähes aina paljon nuoremmaks mitä oon :D Jotkut taas sit kuvitellu useemmankin vuoden vanhemmaks, en tiiä johtuuko jutuista vai mistä sitten :D Ite arvioin usein mun ikäset mua muutaman vuoden vanhemmaks.Mää taas on miettiny, että onko kandit vaan nuorentunu, vai olinko minä yhtä lapsen näköinen mitä nää nyky kandit..:p
Mua luullaa lähes aina paljon nuoremmaks mitä oon :D Jotkut taas sit kuvitellu useemmankin vuoden vanhemmaks, en tiiä johtuuko jutuista vai mistä sitten :D Ite arvioin usein mun ikäset mua muutaman vuoden vanhemmaks.
Siihen meni se ainoa kohteliaisuus mitä tää ruho voi saaha. Fak.Aina kun ikää arvioidaan niin veikataan safetyllä vitusti alakanttin. Ei sitä kohteliaisuutena kannata ottaa.
Siihen meni se ainoa kohteliaisuus mitä tää ruho voi saaha. Fak.
En oo syöny herkkuja pitkään aikaan!