Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perskele, pistin viimesetkin pyörärahat salkusta Incappiin, tuli mukavasti alas syyttä suotta. Jos pyörän hankin, niin mistä siihen nyt rahat.

Kirjastoon pitäisi mennä, mutta ei pääkirjaston vaan Nurmoohin, Nurmooseen, Nurmoon. Mieli tekisi ulkoiluttaa Ghost-kalsareita ihan sen kunniaksi, että voittivat Grammyn, mutta en mä viitsi. Tulee kylmä. Enkä kehtaa. Laitan farkut.
Onko Nurmossa jotain mitä Seinäjoella ei?
Surullista. Olin 4h salilla iha vaan sen takia, että pääs juttelee immeisille. Okei, kyllä mä reenasin ja tein pitkät venyttelyt. Mut kuitenkin. Puheliaalla päällä tänään.
Melkein pitää olla eväät mukana.

Mikähän on porukan keskimääräinen lepoviikkojen määrä suhteessa treeniin?
Itsellä on noin 5000 tuntia salia takana ja lepoviikkoja ehkä joku 10kpl, eli keskimäärin 2 vuodessa.

Viimeksi muokattu:
^ no nyt on lepoviikkoja ollu sellaset 140-150vkoa putkee. Jokoha sitä on palautunu reenistä? Jokohan lepoviikot alkais piisaamaa? :D

On muuten hassun näkönen tää foorumi nykyää. Muistaakseni erilainen oli ku viimeks tietoisessa tilassa kävin.

^ no nyt on lepoviikkoja ollu sellaset 140-150vkoa putkee. Jokoha sitä on palautunu reenistä? Jokohan lepoviikot alkais piisaamaa? :D

On muuten hassun näkönen tää foorumi nykyää. Muistaakseni erilainen oli ku viimeks tietoisessa tilassa kävin.

Ai Mordorissa on niin tiukkaa etteivät päästä treenaamaan?

Vai ootteko te ryypänny siellä vaa?

Eiku et ookaan se tyyppi sieltä tornista. Melkein samanniminen vaan.

Tällä ja viime viikolla yhteensä kaksi salikertaa; eilen kyykkimistä ja viime sunnuntaina epämääräistä yläkropan jumppaa. Ylikuntopelko: ei ole. Tarkoitus olis kyllä treenata vielä viikonloppuna kahdesti.

0h.

Huomenna tanssimaan. Kävin juuri parturissa. Sivut siistiksi. Päältä ei tarvitse. On huomenna ritsat ihmeissään.

Olensiis menossa vanhojentansseihin.

Tanssimaan.

Pistätkö kireet kulmahousut ja kärmeksen punttiin viekoittelevasti?

Siinä sitä ritsat vasta oliskin ihmeissään. Saisivat selville, ettei Porin Köntsä ole pelkkä legenda.

Vaan elävä Legenda. Mies.

Kuvio on nyt niin notta tarvitsevat sukulaisen tanssimaan ja emännän pikkusisko kysy häneltä lähtisinkö minä. Emäntä lupas mun puolesta ja itsehän olen maireana kun saan luvan kanssa tanssittaa tyttöjä.

Vanha sarkapuku varastosta. Pölyt jo puhdistettu.

Kärmes nyt viekoittelee tahtomattaan.

Back
Ylös Bottom