Deleted member 43228
Perskele, pistin viimesetkin pyörärahat salkusta Incappiin, tuli mukavasti alas syyttä suotta. Jos pyörän hankin, niin mistä siihen nyt rahat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämäkin vielä...Minä olen Kajsnan mummo.
Onko Nurmossa jotain mitä Seinäjoella ei?Kirjastoon pitäisi mennä, mutta ei pääkirjaston vaan Nurmoohin, Nurmooseen, Nurmoon. Mieli tekisi ulkoiluttaa Ghost-kalsareita ihan sen kunniaksi, että voittivat Grammyn, mutta en mä viitsi. Tulee kylmä. Enkä kehtaa. Laitan farkut.
Melkein pitää olla eväät mukana.Surullista. Olin 4h salilla iha vaan sen takia, että pääs juttelee immeisille. Okei, kyllä mä reenasin ja tein pitkät venyttelyt. Mut kuitenkin. Puheliaalla päällä tänään.
Oiskohan 9h tälle viikolle kasassa.Mää en ole tällä viikolla neljää tuntia salilla.
Onko Nurmossa jotain mitä Seinäjoella ei?
^ no nyt on lepoviikkoja ollu sellaset 140-150vkoa putkee. Jokoha sitä on palautunu reenistä? Jokohan lepoviikot alkais piisaamaa? :D
On muuten hassun näkönen tää foorumi nykyää. Muistaakseni erilainen oli ku viimeks tietoisessa tilassa kävin.
Puuparta astu päälle ni ei oo pystyny liikkuu mihinkää, ni on joutunu vaa ryyppäämää :/Ai Mordorissa on niin tiukkaa etteivät päästä treenaamaan?
Vai ootteko te ryypänny siellä vaa?
Mä en oo tässä kuussa ollut neljää tuntia salilla.Mää en ole tällä viikolla neljää tuntia salilla.
Olensiis menossa vanhojentansseihin.
Tanssimaan.