Deleted member 43228
Ei parane etes koittaa. Suosiolla vaan jalkatilassa vetää piuhat. Näyttääkin itse asennetulle!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on aivan totta, paitsi:Mun kuuskertaaysit on sanmigilla. Niistä raikaa Tony Montana.
fätpaikki
Minä en ole uskaltanut koeajaa, ajattelen vielä sitä kahtatonnia, käteistä
Joo nyt eletään aika reunalla. SUP:n hinnasta varmaan sais tinkaamalla jotain pois, mutta veikkaan että XXL:n hinta on se mitä pyydetään.huuhuh, jannu elää uhkarohkeaa elmää
Minä en ole uskaltanut koeajaa, ajattelen vielä sitä kahtatonnia, käteistä
Hoho, oliko ne urheilupyöräilyllä vaiko menossa keikalle?Voi pojat mua muuten nauratti joku viikko sitten, kun näin pikatien reunaa läskipyörillä polkemassa kolme liivimiestyylisesti pukeutunutta rokkitukkaa.
Jotenkin tuli mieleen sellainen Ali G and da Boyz fiilis.
Mietin eilen että yksi vaihtoehto olisi PV:n kone. Alkaa maisema vaihtua.Tuommoiseen fatbikeen voisi laittaa vaikka moottorisahan moottorin.
e: Ja jouset + kunnon jarrut ja vähän tukevoittaa runkoa.
Mietin eilen että yksi vaihtoehto olisi PV:n kone. Alkaa maisema vaihtua.
Mutta, ei tarvi itse pyörään käyttää hei 2ke. Pyörän hankinnan jälkeen alkaa se varustelu, se se maksaa.
Minulle on iso pojat sanonu, että alle 1500 läskiä ei kannata ostaa, ne on leluja
Osta pilteemasta tai internetsistäkin saa sellaisen apuvälineen, jolla tuuppaat öljyä sinne vaijerin ja kuoren väliin. Itse ostin ktm:ääni varten sellaisen, paketissa on vieläkin. Oli kerran kytkinkin nesteellä, hoh joten en tarvinnutkaan.sama
tuollaisissa tilanteissa ostan usein cd-levyn tai jonkun bändipaidan, ne ovat lisäksi hyötyostoksia
saatan myös tilata ebaysta jotain eurolla, viimeksi tilasin jarruvaijjerin polkupyörään 1,40
kaupassa maksaa yli kympin, enoo raaskinu, oon ajanu koko talven etujarrun varas ku takaanen vaijjeri on jäässä
onneksi on kitkat niin joutuu muutenkin käyttämään ennakoivaa ajotapaa, nyt vielä enemmän, kerran onely olen jarruttanu etupyörän lukkoon ku tuli tiukka paikka, en kaatunu
tulis jo kesä niin pääsisi ulkoiluttamaan bändipaitoja a-alueille