Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi perkele. Matolaatikko jäänyt olkkarin pöydälle ja siihen paistaa etelästä aarinko oikein kunnolla. Toivotaan että eivät ole lämpöä peljästyneet.

Seuraavaksi seuraavaa, sumpin pihistys. Illaksi myös ohjelmassa käydä koeajaan SUP:n fätpaikki ja XXL:n White. Saa nähdä, innostunko liikaa.

Auringonpaiste aiheuttaa sellaisen efektin, että jonkun pitäisi ilmeisesti pestä mun ikkunat. Löytyykö vapaaehtoisia? Voin maksaa jonkun naurettavan pienen korvauksen. Jos työnjälki on hyvää.

VOI VELJET! Nyt olen sen kokenut, kuinka avaan oven ja oven soittaja esittäytyy, kertoo olevansa Hedegreeniltä päivää ja kysyy voiko astua sisään kertomaan tarkemmin mitä kauppaa.

Mutta, minäpä olin juuri joulukuussa katsonut aivan loistavan dokumentin nimeltä pölynimurikauppiaat. Tunsin niin olevani samassa asemassa siinä dokumentissa esiintyvien asiakkaiden kanssa kuin voin. Lama-ajan suomi sekä työttömyys. Voi vitsi kun vähän se tais pelläästyä mua.

Aloin tohinalla kertoa tuosta dokkarista, eikä se päässyt edes kertomaan kuinka myy imureita, kunnes lopulta kysyin että myytkö muuten imureita :D

Se kiipes jo rappusia, kun minä koitin vielä kiilto silmissä sepustaa mitä siinä viteossa tapahtui. Hoho, hauska tapaus. Hitsi, kun ois voinut tarjota vaikka sumpit. Ikinä kukaan käy mitään järkevää kauppaamassa, ja nyt kun kävi niin unohdin tarjota sumpit.

Tämä, kannattaa vilkaista:

Voi pojat mua muuten nauratti joku viikko sitten, kun näin pikatien reunaa läskipyörillä polkemassa kolme liivimiestyylisesti pukeutunutta rokkitukkaa.
Jotenkin tuli mieleen sellainen Ali G and da Boyz fiilis.

huuhuh, jannu elää uhkarohkeaa elmää

Minä en ole uskaltanut koeajaa, ajattelen vielä sitä kahtatonnia, käteistä
Joo nyt eletään aika reunalla. SUP:n hinnasta varmaan sais tinkaamalla jotain pois, mutta veikkaan että XXL:n hinta on se mitä pyydetään.

Mutta, ei tarvi itse pyörään käyttää hei 2ke. Pyörän hankinnan jälkeen alkaa se varustelu, se se maksaa.

Voi pojat mua muuten nauratti joku viikko sitten, kun näin pikatien reunaa läskipyörillä polkemassa kolme liivimiestyylisesti pukeutunutta rokkitukkaa.
Jotenkin tuli mieleen sellainen Ali G and da Boyz fiilis.
Hoho, oliko ne urheilupyöräilyllä vaiko menossa keikalle?

Sanon vaan, 60 läppis tai sitten 80:n RM:n mylly...

edit. Joskus ihmettelee sitä, että on hengissä, kun on umpitunnelissa vedetty PV:llä keskellä talvea vajaa markka lasissa...huh.

Juu kyä pitää kuluukee että ei jää jalkoihin.Talvella sain kortin, ei ollut kun hyllyllä keväästä kesään ja kesästä pitkälle syssyyn.

Paljon ajoin juu. Pyörällä.

Mutta, ei tarvi itse pyörään käyttää hei 2ke. Pyörän hankinnan jälkeen alkaa se varustelu, se se maksaa.

Minulle on iso pojat sanonu, että alle 1500 läskiä ei kannata ostaa, ne on leluja

Minulle on iso pojat sanonu, että alle 1500 läskiä ei kannata ostaa, ne on leluja

lus läskiä ei oikein voi oikeen tyylikkäästi ajaa kuten arkipolkupyörääni farmarinhousut jalassa, kelillä kuin kelillä
siihen pitää muutama satanen laskea ajovarustuksenkin hankintaan

lus, sitten jos sillä ajaa mettäs kesälläkin, se kuraantuu, täytyy hankkia paineppesuri

kyllä siitä helposti kolmetonnia kertyy: kustannuksia -> ostamatta jää

no, sanotaanko kaks ja puoli

ehkä sitten lottovoittajana, moottoripyöränhankinnatkin on siirretty: siihen ajankohtaan

Vaikka olen kovin pihi mies, niin välillä tulee sellainen "tarttis ostaa jotain"-fiilis.
Nytkin vähän sellainen olo, mutta ei oikein keksi mitä tarttis.

sama

tuollaisissa tilanteissa ostan usein cd-levyn tai jonkun bändipaidan, ne ovat lisäksi hyötyostoksia

saatan myös tilata ebaysta jotain eurolla, viimeksi tilasin jarruvaijjerin polkupyörään 1,40
kaupassa maksaa yli kympin, enoo raaskinu, oon ajanu koko talven etujarrun varas ku takaanen vaijjeri on jäässä
onneksi on kitkat niin joutuu muutenkin käyttämään ennakoivaa ajotapaa, nyt vielä enemmän, kerran onely olen jarruttanu etupyörän lukkoon ku tuli tiukka paikka, en kaatunu

tulis jo kesä niin pääsisi ulkoiluttamaan bändipaitoja a-alueille

sama

tuollaisissa tilanteissa ostan usein cd-levyn tai jonkun bändipaidan, ne ovat lisäksi hyötyostoksia

saatan myös tilata ebaysta jotain eurolla, viimeksi tilasin jarruvaijjerin polkupyörään 1,40
kaupassa maksaa yli kympin, enoo raaskinu, oon ajanu koko talven etujarrun varas ku takaanen vaijjeri on jäässä
onneksi on kitkat niin joutuu muutenkin käyttämään ennakoivaa ajotapaa, nyt vielä enemmän, kerran onely olen jarruttanu etupyörän lukkoon ku tuli tiukka paikka, en kaatunu

tulis jo kesä niin pääsisi ulkoiluttamaan bändipaitoja a-alueille
Osta pilteemasta tai internetsistäkin saa sellaisen apuvälineen, jolla tuuppaat öljyä sinne vaijerin ja kuoren väliin. Itse ostin ktm:ääni varten sellaisen, paketissa on vieläkin. Oli kerran kytkinkin nesteellä, hoh joten en tarvinnutkaan.

Joo, tuo SUP maksaisi päälle 1500 e. Joten se menee jo ulos lelu-kategoriasta. Nyt lähren kojeistumaan sen, kerron sitten oliko seksiä tihkuva kampe. Koeajolla vielä nuuhkaisen salaa satulaa.

Back
Ylös Bottom