Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

arvoitus.webp

Nuiii, oikee nätisti tupsahti. Mitäköhän ois...

Sitä on taas syöty kaikenlaista ja vaaka näyttää yli 90kg. Vois välillä kattoo mitä suuhun laittaa ja kuinka paljon.

Sitä on taas syöty kaikenlaista ja vaaka näyttää yli 90kg. Vois välillä kattoo mitä suuhun laittaa ja kuinka paljon.

Ite säikähdin kans vaa´alla, 88kg. Sitä on näköjään vahingossa bulkattu kun syys-lokakuusta tullu 5kg lisää.. Vois alkaa iteki taas katteleen mitä syö :D Jaksakohan kadottaa tuota 5kg kesään mennessä? Oon kyllä niin herkkuperse että vaikeaa se on :P

Huomentaa!
Nyt on jotenkin kummallisen hyvällä tuulella näin aamutuimaan. Ulkonakin on jo pirun valoisaa.
Kai se viimeistään iltapäivällä joku sikalenssu iskee ja huomenna saatan olla jo ruumis.

GOOD FUCKING MORNING EVERYONE

puntaroin sitten milloin tahansa niin painan kahten kilon tarkuudella saman mitä viimeisen +5vuotta

onko kuntosalijumpalla saatu niitä tuloksia, eheh

Kajsnan tämän aamun aamupalaa odotan.

Suurella kauhulla.

Pitäisi varmaan itse alkaa syömään samankokoisia aamupaloja. Voisi nimittäin tuo oma paino vaikka vähän noustakin. Sellaiset +10kg olisi ihan ok :D

Mä olen kahtena iltana peräkkäin mennyt nukkumaan jo puoliltaöin. Olenkohan tulossa vanhaksi?

Mä menin nukkumaan puoli kymmeneltä. Taidan sitten olla joku fossiili.

Mä en ole mennyt nukkumaan puoli kymmeneltä... ikinä? Ehkä joskus lapsena, mutta en enää muista, koska vanha :D

Tuo aikaisin nukkumaan meneminen taitaa olla joku tuollainen Ääsjokelaisten ominaisuus.
Itse katselin PSG-Chelsean ja sitten laitoin pään tyynyyn.

Minä katsoin a-studion ensimmäisen osion/kolmesta, sitten maata

Back
Ylös Bottom