BF Bettina Gräsbeck

"20 viikkoa dieettiä takana ja still going strong. Videolla on oivallinen esimerkki siitä, miten treenin voi pilata omalla asenteella, ja myös kääntää sillä samalla asenteella voitoksi.

Sä lot just niin pasha tai hyvä kuin sillä hetkellä uskot :)" -Bettinan FB

View: https://m.youtube.com/watch?v=IzScRZFhmOc

Viimeksi muokattu:
Ihmistem, jotka eivät omistaudu tälle asialle samalla vakavuudella kuin Bettina, voi olla vaikea ymmärtää tuollaista "käyttäytymistä", mikä taas itselleni ei aiheuttanut sitten minkäänlaista reaktiota. Silloin, kun tehdään asioita tavoitteellisesti ja satanen lasissa, niin ajoittainen turhautuneisuus ja joskus raivostuminen ovat, ainakin omasta mielestäni, ihan normaalia ja joskus ne saattavat itse asiassa jopa positiivisesti vaikuttaa suoritukseen. Ja lisänä tuohon vielä se, etttä kisadieetti on päällä, jolloin vanne yleensäkin tuppaa jo entuudestaan olemaan tiukemmalla.

Tämäkin nimimerkin takaa kirjoittava kasvoton tapaus, voisi negaamisen sijaan laittaa niitä omia treenejään arvioitavasi, jos kerran viimeisin video hänelle aiheutti lähinnä myötähäpeän tuntemuksia. En tiedä onko kyseessä mies- vai naishenkilö, mutta onhan tuo Bettinan treeniasenne nyt jotain sellaista, mistä aika moni voisi ottaa oppia :)

Jos DLB on Amerikan Bad Bitch, niin kukaan tuskin on eri mieltä, jos nimeän Bettinan kyseisen "arvonimen" hallitsijaksi kotoSuomessamme :D

Niin kommentoijahan tarttui koutsin käytökseen mutta onhan tuossa Bettinassakin potkua joka pelottaa varmasti perus 60 kg kynäniskaa.

Niin kommentoijahan tarttui koutsin käytökseen mutta onhan tuossa Bettinassakin potkua joka pelottaa varmasti perus 60 kg kynäniskaa.

Jaa okei, en ole vielä videota kokonaisuudessaan katsonut. Muutaman pätkän sieltä täältä. My bad :)
ps. Luulin, että tarkoitti Bettinaa tuolla ÄIJÄN esittämisellä :D

Jos DLB on Amerikan Bad Bitch, niin kukaan tuskin on eri mieltä, jos nimeän Bettinan kyseisen "arvonimen" hallitsijaksi kotoSuomessamme :D

Niin, DLB on nykyään vaa videoilla esiintyvä "bad bitch" huulet mutrussa koiriensa ja miehensä kanssa, koska muut kiilas ohi Olympiassa. Toiset tekee tulosta vouhottamalla, toiset tuloksilla. Tähän Ei Bettina liity.

Käväsin viime kesän Hesan reissulla Mayorsilla tekemässä selkätreenin ja Bettina sattui paikalle vetämään jalkatreeniä jollekin. Vilkaisin tottakai varovasti pari kertaa sinne suuntaan, mutta auta armias kun Bettina katsoikin takas silmiin niin kyllä siinä tais vähän kusta lirahtaa punttiin :) Hemmetin vahvan olonen gimma henkisesti ja fyysisesti!

ps. Luulin, että tarkoitti Bettinaa tuolla ÄIJÄN esittämisellä :D
Näin minäkin ymmärsin? Sen takia myös kuitti takaisin oli hauska?

En mä oikein näe miten kommentti tohon valmentajaan kohdistuisi. o_O Mitä nyt nopeasti videota taas kelasi läpi tän #äijägate myötä, niin ukkohan vaan chillisti ohjailee menoa.

Noh, saadaanpahan nyt ehkä #äijägate myötä hyvät alkuspiikit ensi videolle. :D

Näin minäkin ymmärsin? Sen takia myös kuitti takaisin oli hauska?

En mä oikein näe miten kommentti tohon valmentajaan kohdistuisi. o_O Mitä nyt nopeasti videota taas kelasi läpi tän #äijägate myötä, niin ukkohan vaan chillisti ohjailee menoa.

Noh, saadaanpahan nyt ehkä #äijägate myötä hyvät alkuspiikit ensi videolle. :D
Samalla tavalla minäkin sen näin...

"naurettavaa kateltavaa toi mesoominen ja ÄIJÄN esittäminen ja kiroilu"

Mä vaan näin ton äijä sanan ja yhdistin sen koutsiin. :D Nyt kun luin uusiksi niin kyllähän mun arvailu meni aivan päin vittua.

Back
Ylös Bottom