Conor McGregor

Meta title: 💥 Conor McGregor – showmies, tyrmäyskone ja MMA-maailman kiistaton magneetti

Meta description: Keskustelua McGregorin urasta, tempauksista, taidoista ja vaikutuksesta lajiin – rakastettu, vihattu ja aina otsikoissa.

Sehän on ihan mahdoton ajatus, että nuorella menestyvällä urheilijalla tai äkkirikastuneella ihmisellä olis ongelmaa päihteiden kanssa. Historiankirjoissa ei liene esimerkkejä vastaavasta. Liikaa energiajuomaa. Esittää työnantajansa ja faniensa edessä olevansa kamoissa jotta sais etua häkkiin :david:

Itsekin ihmettelin tota päännykimistä ja elekieltä. Jollakin nyt saattaa esim. kofeiiniherkkyys aiheuttaa hermostuneisuutta ja tärinää, mutta kolan käyttöön toi elehdintä sopisi. Mun mielestä enemmän pitäis olla ihmeissään jos mopo ei lähde keulimaan Conorin asemassa. Koko sen elämäntyyli on juuri sellainen mihin kola sopii kun nenä päähän.

Tuollaisia liikkeitä kuin tuossa klipissä se tekee TUF:issa jatkuvasti. Lievempänä hieman mutta kuitenkin.

Mä oon siitä samaa mieltä, että Conorilla on tosiaan aiemminkin nähty maneeri jonkin verran nostella olkapäitä ja "suoristella hihoja". Olen melko varma, että se johtuu siitä, että Cororin räätäli vetää kaikki puvut super slimmeiksi, jolloin Conorin kaltaiselle henkilölle, joka ei ole tottunut pitämään pukua päällä, tämmöinen slimmi ja venymätön puku tuntuu tässä mielessä hieman ahdistavalta ja sitä tekee mieli välillä hieman taistella vastaan. Näinhän käy monille muillekin, jotka pitävät slimmiä pukua.

Sen sijaan tässä haastattelussa Conor oli yhtäkkiä aivan eri planeetalta. Sormet näppäilee, pulssi hakkaa ja koko kehonkieli on todella hermostunutta. Tiukkaa pukuakaan ei ollut, joka olisi ahdistanut. Koskaan ennen en ole nähnyt Conoria hermostuneena, vaan päin vastoin hän on ollut aina ihailtavan coolina erilaisissa isoissakin live haastatteluissa. Tällaista kehonkieltä, mitä Conor nyt esittää, kutsutaan nimellä Crack dance. Mun mielestä on käytännössä mahdotonta, että Conor kaiken tämän mediarumban jälkeen nyt yhtäkkiä olisi alkanut jännittämään haastatteluita.

Jenkeissä, varsinkin LA:ssa kokkeli on aika hiton yleinen päihde eikä sen satunnaista käyttöä pidetä minään erityisenä juttuna. Onhan moni ottelija tuosta kärähtänytkin, vaikka näkyy niin vähän aikaa veressä.

Brabo kait viittasi tolla "isolla" GO BIG presseriin. Eikös se Conor aika täpinöissä ollut sielläkin. Tuossa ylläolevassa on kyl ihmeen rauhallinen ja monet tosta yllättyikin. McZenor. Tosin purkan kova jauhaminen paljasti totuuden. Silti rauhallinen.

Höpö höpö. Tässä istuu tavalliseen tapaan selkä suorana ja rauhallisena. Ei lähelläkään samanlaista Crack dancea, vaan Conor on itse tyyneys.

No oh shit? Fight weekillä ollaan tyynenä kun iso matsi edessä ja sitten pari kk ennen matsia melskataan ja riehutaan hypepäissään, että saadaan PPV-lukemat maksimiin. Mutta tietty jos sulta löytyy psykologian tutkinto niin eihän siinä sitte.

No kyl toi klippi on todella härö. Munkin mielestä se oli vähän outo tossa pre fight pressissä mut ihan normaalia Conorilta kyl puhua että on jumala tai ties mitä, ei se siihen kokkelia tarvi. Toisaalta näitä ryysyista rikkauksiin, nobodystä koko kansan keskipisteeksi tarinoita on hyvin hyvin usein seurannu ongelmia kaman/viinan kanssa joten ei kyllä tulis yllätyksenä jos näin on.

CaVsC7hW4AAmU3l.jpg

Nyt ku katoin uudestaan ton El Chapo pressin niin täytyy vetää sanoja takas. Sehän niiskuttaa ja räplää nenän kanssa kokoajan alussa! Eikös se oo joku kokaiinihommeli?

Back
Ylös Bottom