Deleted member 99008
Dana postannu instagramiinsa :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:DConor McChapor, McChaponor, Chaponor McCoco,
El Chapo Jr <-- kuulostaa ihan mäkkärihampurilaiselta.. jonku pitää tehdä El Chapo ateriasta kuva, jossa tietenki cokista juomana!
View: https://youtu.be/5BX-fKZNnZM
Katoin just tän Conorin esiintymisen lehdistötilaisuudessa. Huh huh. (katsokaa se editoimaton versio, älkääkä tuota yllä olevaa musiikkivideota) Koskaan ennen ei Conor ole esiintynyt missään esittäen samanlaista kehonkieltä: hermostunut, ylimielinen, aggressiivinen, pyyhkii nenää ja "vetää vinttiin". Kaikki kokkelipään tunnusmerkit. Aina ennen Conor on ollut rauhallinen "cool and collected", niin kuin hän itse sanoisi. Ylimielinen toki, mutta ei samalla tavalla agressiivinen, vaan ennemminkin omassa trash talkissa aina pilke silmäkulmassa. Tällä kertaa jopa itse kutsuu itseään "El Chapoksi". Jos joku ei tiedä, niin El Chapo on meksikon huumekartellien suurin pomo, joka lähestulkoon omistaa koko Meksikon.
Selvästi Conor on aivan totaalisen kokaiinipöllyissä. Aivan uskomatonta! Conor ei kestä enää omaa supertähteyttään, ja nyt lähtee mopo keulimaan jo ihan eri levelillä. Myöhässä tilaisuuteen, avain kokkelipäissään. Jopa Dana näyttää hieman vaivaantuneelta, kun tajuaa mitä tapahtuu. Tän lisäksi Conor alkaa olla jo UFC organisaatiota kohtaan todella arrogantti. "I run this business jne.." Saas nähdä miten pitkään kestää, ennen kuin rokkitähdellä keulii mopo ympäri. Vaikee nähdä Conoria sen jälkeen nöyrästi hattu kourassa, niin kuin Jon Jones tällä hetkellä. No, aivan helvetin jännittäväähän tätä on seurata jo pelkästään kehän ulkopuolella. Nyt on kova meininki!
Kuhan ei jäis kiinni ennen RDA matsia.mitä tää on? en oo koskaan kuullu "mämmistä" huumeena.mämmiä
Conor mämmi päissään:D
Sun Tzu päissään laittaa kaikki "laskemaan suojustaan" kun luulevat et Chaponor on pelkkä narkki ja sit nauraa matkalla pankkiin.Mä en ihmettelisi vaikka Conor tekisi tuon ihan tahallaan. :D Werdum tason trollausta.