Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mutku jalat on vielä edellisestä kerrasta kipeet.

En ole muuten koskaan kokeillu ygöstä kyykyssä. En uskalla. Selkä ei varmaan kestä.
Khyllä ne siitä vertyy ku vähä kyykistelee!
Mä otin vähä vajaa vuos sitte ekan kerran kyykyssä ykkösen. Vai tulikoha lukiossa kokeiltua. Jotenki semmonen tunne, että kolmosia tuli siellä kokeiltua. Mutta kuitenki, oli aika jännää hommaa ottaa ekaa kertaa ykköne kyykys!

Eikai täällä ny puhuta jostain reenaamisesta? :eek:

Turhaa häpiämistä. Kuluttaa energiansa mieluummin siihen kyykkäämiseen ku mihinkää häpiämiseen.

Ikuisella häviäjällä ja jumppaamisen keskinkertaisuudella se tulee niin luonnostaan, ettei sille mitään mahda. :oops:

Mutta kuitenki, oli aika jännää hommaa ottaa ekaa kertaa ykköne kyykys!

Mää otin vahingossa "melkein ykkösen" tässä viime syksynä. Liian vaikeita laskutoimituksia laittaa Xkg tankoon ja tulikin X+20kg. (en kumminkaan jäänyt pohjaan, olis ehkä tullu vähän enemmänkin)

Mää otin vahingossa "melkein ykkösen" tässä viime syksynä. Liian vaikeita laskutoimituksia laittaa Xkg tankoon ja tulikin X+20kg. (en kumminkaan jäänyt pohjaan, olis ehkä tullu vähän enemmänkin)

Itse itselleni kommentoiden. Toki joskus nuorempana ja vähemmän raihnaisena pyllistelin x+30kg:lla kohtalaista sarjaa, minkä tiedostaminen lähinnä lisää v*itutusta. Toki omapaino on nyt -25kg.

Viimeksi muokattu:
Ettei nyt vaan...
tumblr_nufthhZ2LT1ud4tq1o3_r1_500.gif

Ikuisella häviäjällä ja jumppaamisen keskinkertaisuudella se tulee niin luonnostaan, ettei sille mitään mahda. :oops:

Minen jaksa enää hävetä näitä mun satujumppailuja. Oon luovuttanu minkäälaisten tulosten suhteen. Varmaan mun pitäis sitteki hävetä.

Käyty jo yhden kerran salilla siirtelemässä rautamötiköitä. Eikä vielä ole edes helmikuu!

Tästä tulee hyvä vuosi.

Tällaisena itsekeskeisenä oman edun tavoittelijana, joka ei maksa sähköstään pörssihintaa, tulen käyttämään mahdollisimman paljon sähköä välillä 17-20.
Rahalle vastinetta juu nou.

hyvää musaa tulee kun sinä juuri nyt kuuntelet radio rokkia

Tällaisena itsekeskeisenä oman edun tavoittelijana, joka ei maksa sähköstään pörssihintaa, tulen käyttämään mahdollisimman paljon sähköä välillä 17-20.
Rahalle vastinetta juu nou.

maksan pörssisähköä ja kulutan sen minkä kulutan, etelleen se on mielestäni halpaa ja sitä saa helposti

Back
Ylös Bottom