Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Omaan makuun tuo Santa Cruz on vähän liian radiopoppia.
Lost Societykin on siinä rajoilla, mutta tuo niiden rässityyli herättää vahvoja nostalgia-viboja.

ei välttämättä

ja eturivin fanipaikat on jo menny, olen tottunut nauttimaan brhg annokseni eturivistä

No et kyllä viimeksi ihan eturivissä ollut.

olikos se @irma mustassia lämppäämäs tuo santakrutsi?

sen vaan muistan että eipä juuri uponnut kohdeyleisöön, ei Minunkaan makuun

Joo, Mustaassia se lämppäs. Oli siinä eturivissä kolme innostunutta pikkutyttöä heilumassa. Siinä niiden kohdeyleisö oli sinä päivänä.

No et kyllä viimeksi ihan eturivissä ollut.

muistannn, otin tämän kuvan salaa ettei kukaan näe ja tarvi hävetä, silti ketään ei ole edessä eli aika etummaisena Minun on täynyt: olla
lisäksi kun ihailin sitä Laihon tilutusta ahkerasti niin näkökontaksti soittoniekkoihinkin on täytynyt olla melko esteetön

kuva.webp

muistannn, otin tämän kuvan salaa ettei kukaan näe ja tarvi hävetä, silti ketään ei ole edessä eli aika etummaisena Minun on täynyt: olla
lisäksi kun ihailin sitä Laihon tilutusta ahkerasti niin näkökontaksti soittoniekkoihinkin on täytynyt olla melko esteetön

Jaa niin tuo on sun eturivi. Mun eturivi on se, kun mennään ihan siihen bändin ääreen. Koska: se on mahdollista.

8,5km kävelyä, pari tuntia salilla. Yllättävän helppoa kyykkäilyä, 3x10/90 ilman kummempia ongelmia. Viime viikolla 10/90 tuotti tuskaa. Jospa nuo jalat alkas ymmärtää kyykyn päälle taas. Melkein sain kyydin salilta! Kaveri muisti vasta salilta lähettyää, että lupas mulle kyydin. Ite en kyllä tommosta lupausta onneks muistanu, nii ei ollu nii vitutus maximus kävellä nelisen kilometriä kämpälle.

8,5km kävelyä, pari tuntia salilla. Yllättävän helppoa kyykkäilyä, 3x10/90 ilman kummempia ongelmia. Viime viikolla 10/90 tuotti tuskaa. Jospa nuo jalat alkas ymmärtää kyykyn päälle taas. Melkein sain kyydin salilta! Kaveri muisti vasta salilta lähettyää, että lupas mulle kyydin. Ite en kyllä tommosta lupausta onneks muistanu, nii ei ollu nii vitutus maximus kävellä nelisen kilometriä kämpälle.
Eilen just tein tauon jälkeen syväkyykkyä satkulla kymppejä. Pitää lisätä kykkyä näköjään joka jalkareeniin, että et mee ohi:p

Ei toimi bussissa öljylämmitin ei, joku porppeukalo jo aiemminkin korjaillut. Mutta on vaan vähän sohittu sinne päin, kun ei ole saatu kuin kylmiä juotoksia aikaan.
. 2016-01-20 16.08.14.webp

Eilen just tein tauon jälkeen syväkyykkyä satkulla kymppejä. Pitää lisätä kykkyä näköjään joka jalkareeniin, että et mee ohi:p
Tänää ois voinu se kymppi tulla itelläki satasella! Tuntu sen verran hyvältä. Mut aattelin, että otan 90kg useemman sarjan, ku aiemmin ottanu vaan yhen sarjan sillä ja sit tehny 80 muutamat sarjat :)

Tänää ois voinu se kymppi tulla itelläki satasella! Tuntu sen verran hyvältä. Mut aattelin, että otan 90kg useemman sarjan, ku aiemmin ottanu vaan yhen sarjan sillä ja sit tehny 80 muutamat sarjat :)
Nooni, kyllä minä sitten ens viikolla koitan 110 kilolla. :D Tosin nyt tein 6 työsarjaa ja parissa vikassa se satku. Mutta ei auta, jos plikka meinaa satkulla siellä puhista, niin pakko nostaa itsekin. Kauheaa tällänen naisten kiusailu. Viimeviikolla yks tyttö neuvo tekeen lippua, ja jouduin sanoon ääneen että okei "Oot voimakkaampi" :D

Nooni, kyllä minä sitten ens viikolla koitan 110 kilolla. :D Tosin nyt tein 6 työsarjaa ja parissa vikassa se satku. Mutta ei auta, jos plikka meinaa satkulla siellä puhista, niin pakko nostaa itsekin. Kauheaa tällänen naisten kiusailu. Viimeviikolla yks tyttö neuvo tekeen lippua, ja jouduin sanoon ääneen että okei "Oot voimakkaampi" :D
10/20, 10/30, 10/50, 10/60, 10/70, 10/80, 3x10/90, 10/80, 3/70, 3/60 :D Ens viikol eteenpäin jos jalat tuntuu hyvältä! Jos ei tunnu hyvältä nii sit kevyemmin :D Saa rimpulat kintut kyytiä ku vähä kyykistelee :)

Jalat on jäässä koko ajan. Eilen meinasin jossain mielenhäiriössä ostaa Kuomat, mutta jätin ne kauppaan. Onneksi.
Mä meen lenkkareilla. Vanhoihin mahtuu kahet ohkaset sukat ja villasukat. Ei palella varpaita :D Oon miettiny talvikenkien hommaamista, mutta mitäs sitä turhia. Vähän sama ku talvitakin ostaminen. 2008 ostin ton nykysen takin ja hyvin pelittää vieläkin!

Viimisen 10 vuotta ku työkaluina ollut lääkkeiden sijaan lähinnä vasara ja ruuvimeisseli, niin ei kaukana ole.
Noilla työkaluilla korjaa AK-47:sta minkä tahansa vian.

Mä olen viime vuodet pitänyt työmaalla jatkuvasti mukana 6 kilon lekaa. Silloin tällöin pitää jotain hienosäätää.

Mä meen lenkkareilla. Vanhoihin mahtuu kahet ohkaset sukat ja villasukat. Ei palella varpaita :D Oon miettiny talvikenkien hommaamista, mutta mitäs sitä turhia. Vähän sama ku talvitakin ostaminen. 2008 ostin ton nykysen takin ja hyvin pelittää vieläkin!
Samat sanat. Paitsi että en muista milloin oon takin ostanut.

Back
Ylös Bottom