Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

en enää

polkupyöräilin klo 0720-0740

onely

kylmä ei ollut, mutta polkupyörän napojen rasvat oli melkolailla epämiellyttävässä jäykkyydessä, kädellä ku pyöräytti etupyörää niin ei kierrostakaan pyöriny vapaalla

oli melko raskas&kuuma polkea, tästä syystä olin kaukaa viisas, enkä käynyt tiistana,ehtoolla,kuntosalijumpalla, oli lalat täysissä voimissa

en enää

polkupyöräilin klo 0720-0740

onely

kylmä ei ollut, mutta polkupyörän napojen rasvat oli melkolailla epämiellyttävässä jäykkyydessä, kädellä ku pyöräytti etupyörää niin ei kierrostakaan pyöriny vapaalla

oli melko raskas&kuuma polkea, tästä syystä olin kaukaa viisas, enkä käynyt tiistana,ehtoolla,kuntosalijumpalla, oli lalat täysissä voimissa
Sun pitää laittaa tilalle vähän notkeempaa ainesta. Sen verran jäykälle jöötille kuulostaa.

Se ois supvein salaatti nyt masussa. Mites muilla, hernekeitto-päivähän tämä. Itse en siis kaasuttele. Tänään.

Eipäs kun kotona kaalikeittoa vielä vaikka kuinka. Mutta ei vaikuta kaasutteluun.

Sun pitää laittaa tilalle vähän notkeempaa ainesta. Sen verran jäykälle jöötille kuulostaa.

ei jaksa, talvisin kun ei tarvi ajella ku työmatkat, kyllä mä jaksan vähä jäkemmälläki

sitäpaitsi:ne vaihdettiin juuri kesällä, huollossa
ei tullu kysyttyä mitä laatua laittoivat

ei vaikuta kaasutteluun

ei, söi,mitä söi, kaasua muodostuu aina

Öhöm. Löysin mun jauheliha-spagetti-pakastekasvis-gourmetsafkasta kotilon. Sisällä ihan hyvän kokoinen etana. Siirsin etanan roskiin ja söin loppuun. Onneks ei oo yhtään nälkä jalkatreenin ja pakkaspolkemisen jäljiltä (ja viis min aikaa ennen duunia aikaa saada jotain mahaan).

Nyt ehkä vähän öklöttää.

Hän on kärjen tuntumassa sijalla kolme. Kaksi ensimmäistä sijaa menevat polttomoottorin ja mikroaaltouunin keksijöille.

millä sijalla sijaitsee herkullinen, pantu olut

auto sanoi aamulla öhö öhö, mutta taisi vain jekuttaa kuskia, sillä tykisti ponnisti ja sivuluisussa mentiin, ihanan liukasta. Neliveto on ihq :heart:

Minun autoni lähti roikkahoidon jälkeen hienosti käyntiin. Kehuin sen sitten hyväksi, että jatkossakin toimisi hyvin. Tosin tuon mallin ovet on pakkasella ihan saatanasta, edellisessä pysyi pakkasella visusti lukossa, kun tässä uudemmassa ne eivät pysy kiinni.

@gonzaless on itse hävytön irstailija! Mitään asiallista ei porin/siperian suunnasta tule ikinä. Mutta hyvää ja turvallista työmatkaa kaikesta huolimatta.

Onely! Kiitos:) sain kuin sainkin pakattua ja haettu fazerin sinistä tuliaisiks toimiston tytöille. Nyt taksia odotellessa.

Kia lähti taas nätisti, mutta lämpeää hitaasti. Taitaa olla eberin laitto edessä. Muijan matukankin kävin tankkaas eilen. Se kun viikon seisoi pakkasessa niin oli kohtuullisen jäykkä ajettava!

Jos kissalle teippaa voileivän selkään, ja silti kissa tippuu voileipäpuoli edellä lattiaan, pitääkö kissa nostaa pöydälle?

Back
Ylös Bottom