Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä näytti olevan -22-23 mittarista riippuen, eli käytännössä seekeriin ja futeriin verrattuna hellettä.

Koirat ja isäntä lähti ulos innoissaan. Ei niillä voi olla kovin kylmä, kun viittii nuuskutella paikallaan hajuja. Pellolla heittelin niille keppiä, vanhin veti maaten jäiselle pellolle ja jäi järsimään aarretta paikalleen muutamaksi minuutiksi.

Äääh, kurkku kipee ja olokin aikas hanurista. Muutama viimesintä yötä ollu iha kauheita, levotonta menoa ollu. Kai sitä pitäs yrittää syödä jotai.
Male brain reads:
Kurkku...hanuri...levotonta menoa

From Canada, with love
20160106_12122235b56.md.jpg

Epäilen että kyseessä on taas Mr. G. Tuohan on eiliseltä, sähköt meni ja jatkoaika piti katsoa luurista.

Ihan ku ois kivellä ajanu ku auto oli niin jäässä lämmityksestä huolimatta. :D

Äääh, kurkku kipee ja olokin aikas hanurista. Muutama viimesintä yötä ollu iha kauheita, levotonta menoa ollu. Kai sitä pitäs yrittää syödä jotai.

Meillä on varmaan sama pöpö :eek: Toissayönä oli oudoimmat unet ikinä, ihan kuin ois tullut vedettyä jotain kovaakin huumetta. Mm. kyseenalaistin vahvasti mistä kaikki materia koostuu. Kymmenisen kertaa heräsin yön aikana semipaniikissa. Huhhei. Kurkku ihan paskana.

Kajsnan kanssa pulkkamäessä käytiin.

Munat ja perse jääty.

Minulla.

Ei ois pitäny laskea munasillaan.
Sen siitä saa ku ei anna minun auttaa munien ja perseen sulattelussa!

Mites Kajsnan vehkeille kävi?
Minun vehkeet on hyvässä kunnossa.

Meillä on varmaan sama pöpö :eek: Toissayönä oli oudoimmat unet ikinä, ihan kuin ois tullut vedettyä jotain kovaakin huumetta. Mm. kyseenalaistin vahvasti mistä kaikki materia koostuu. Kymmenisen kertaa heräsin yön aikana semipaniikissa. Huhhei. Kurkku ihan paskana.
Mulla ollu suht järkevät unet, mutta jotenki ahistavia, vaikka aiheet ei ees oo ollu mitenkää häiriintyneitä. Jokseenki ärsytävää, jospa sitä kuitenki pystys huomenna salille lähtemään!

Ainut vapaapäivä ja noin helevetin kylmä. :( Sohvalla menee sit tääki päivä. :D

Taitaa olla taas aika tehdä karjalanpaistia. Lampaanpaistiakin ostin mutta se jää vielä pakkaseen.

Back
Ylös Bottom