Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuo kannattaa hoitaa työmaalla. Siitä vielä maksetaan!
Millais perkeleessä tää menee, kun on lomalla tässä välipäivät ?

Tavallaanhan lomalla ollaan töissä, niin kannattais istuu paskalla 24/7. Toisaalta lomallahan maksetan käteen vetämisestäkin. Siis tumppuun...siis tumpun. Vaikeeta on.

Onkohan Kajsna parhaillaan tekemässä "sitä"?

Siis makaronilaatikkoa eli ystävällisesti tuttavallisesti maksulaksua.
Tänään ei tarvinu tehä, keskitty vaan syömiseen!
Salilla kävin myös riemastuttamassa herroja penkkauksen merkeissä. Muutama äijä seisoskelee vieressä kahtomassa ku penkkaan. Kukaa ei ois varmaa tajunnu nostaa tankoa jos oisin alle jääny :D Kaveri tuli sit viimesen varmistamaan, ettei käy huonosti :D

Tänään ei tarvinu tehä, keskitty vaan syömiseen!
Salilla kävin myös riemastuttamassa herroja penkkauksen merkeissä. Muutama äijä seisoskelee vieressä kahtomassa ku penkkaan. Kukaa ei ois varmaa tajunnu nostaa tankoa jos oisin alle jääny :D Kaveri tuli sit viimesen varmistamaan, ettei käy huonosti :D
Olitko pimppisilteen? Vai mitä ne tuijotti?

Aina kun luen noita pakkiksen ihmissuhdetredejä niin järkytyn, ei pitäs lukea. En oo viel kyynistyny näköjään tarpeeks ja oon toivoton romantikko. :D

onkohan,tämä,ketju nyt sitten parempi:vaihtoehto

Aina kun luen noita pakkiksen maahanmuuttotredejä niin järkytyn, ei pitäs lukea. En oo viel kyynistyny näköjään tarpeeks ja oon toivoton Suomalainen. :D

Siksi kannattaakin pitäytyä vain offarilla! Täällä on kaikki isoimmat, rikkaimmat, komeimmat ja isomunaisimmat Miehet. Ja tietysti kaikki arvoisat naikkoset.
12507602_1149556151722003_9099755649363488275_n.jpg

Siinä taitaa olla pari offtopicin luottopakkia.

Aina kun luen noita pakkiksen maahanmuuttotredejä niin järkytyn, ei pitäs lukea. En oo viel kyynistyny näköjään tarpeeks ja oon toivoton Suomalainen. :D
Ei parane mennä lukeen. Aina kun sinne eksyy, niin tulee epätoivonen olo oman mielipiteen kanssa :D

Parempi pysyä täällä.

Minulla on hiuskriisi. Taas.

Ai mutta niin, jos nyt jotain hyvää tästä pakollisesta sokerittomuudesta on seurannut, niin iho alkaa pikkuhiljaa olla ihan loistokunnossa.

Ei parane mennä lukeen. Aina kun sinne eksyy, niin tulee epätoivonen olo oman mielipiteen kanssa :D

Parempi pysyä täällä.
Eilen fb:ssä joku linjasi jotain seuraavaa: "No kyllähän Saksassa on ennenkin osattu ohjata junallinen ihmisiä oikeaan osoitteeseen"
Pääsi ihan spontaani *tirsk* :D

Back
Ylös Bottom