Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kävästiin myös pihalla. Kaffeelle piti oikein kävellä,oli sen verran nättiä.

Sorsatkin viihtyi.
IMG_5106.webp

Minä tein viimevuonna ensimmäistä kertaa
en tietenkään pilannu sitä, oon tehny sen jälkeen ainakin kolme kertaa uuvestaan

on voon niin aikaavievää puuha & tulee paljon tiskiä, että ei kyllä kovin usein:viitsi

Hitto, että on hieno ilma ollut hela dagen. Koiratkin on jo vähän puhki, kun ulkoiltu koko päivä ja ovat saaneet ravata vapaana pellolla ja mettässä. Kiipesin muuten mettässä puuhun tarkastelemaan maisemia kuin mikäkin juniori.

Sit sun pitää etsiä uusi foorumi. Joku punttifoorumi jossa puhutaan punteista. Tai niiden nostelusta.

Tää on kyllä totta. Millään enää viittis vaihtaa foorumia. Ku oon nii ujo. Täällä on juttu usein asiallista myös. Esim silloin, kun @irtakk ei puhu hävyttömiä riettauksia.

Tässä kuva hänen jäkisjuhlinnastaan eilis-yöltä:
slow-motion-butt-slap.gif

Hyvää huomenta.

@gonzaless on itse hävytön irstailija! Mitään asiallista ei porin/siperian suunnasta tule ikinä. Mutta hyvää ja turvallista työmatkaa kaikesta huolimatta.

Back
Ylös Bottom