Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nouseeko enemmän jos teen makaronilaatikkoa?Kajsnan vaimomateriaalipisteet nousivat juuri noin 7%.

Nouseeko enemmän jos teen makaronilaatikkoa?
Tissit puuttuu, lihasta ehkä himpan enemmän ja saattaa tota ylimäärästäki olla vähä enemmän. :DNousee vielä enemmän jos on kokkaus-asu kohdillaan.
Ei ne kyllä oikein istu mun minä -kuvaan. Olenkin tässä hankkiutumassa niistä eroon.Futhermucker: Saat pitää ne. Pukee sua ehkä paremmin.![]()
Emmä tiä...onks se...ihan ko eventa ois värjänny tukan ja laihtunu hiukan.Kukas punttimimmeistä on tehny kannustusvireon? Kajsna on päästetty pälkähästä. Ja Irma Irmeli.
Ja jos tilanne näyttää siltä, ni vois ton viskipullon avataJos muuten tykkät siivistä, niin kaupoista saa ainakin Pirkanmaalla Saarioisten 4.5 kg lootia pakasteesta esikypsennettyjä kanansiipiä. Hakkaa Atrian Hornetit mennentullen. Suosittelen koittaan, maksaa joku 30 vai 35 e.Olin laiska enkä jaksanu lähtee baarii kattoo pelii. Uunissa pelti täynnä hornetteja siisJa jos tilanne näyttää siltä, ni vois ton viskipullon avata