Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Redtube.com, siellä ne elokuvat on.Tekisi mieli katsoa jotain elokuvaa, mutta en viitsi vaan tämän päivän takia maksaa netflixistä mitään.
Niin muuten. Vihjailitko eilen hieman siihen suuntaan, että ystävällämme gonzalesilla olisi negrisiä piirteitä, kuten gorillamainen nenä?Tekisi mieli katsoa jotain elokuvaa, mutta en viitsi vaan tämän päivän takia maksaa netflixistä mitään.
Redtube.com, siellä ne elokuvat on.
Niin muuten. Vihjailitko eilen hieman siihen suuntaan, että ystävällämme gonzalesilla olisi negrisiä piirteitä, kuten gorillamainen nenä?
Minä en ole vielä pitkiä kalsonkeja kaivanut esiin. Ei sitä nyt muutaman päivän tai viikon vuoksi viitsi vaivautua.
Tänne näemmä luvassa tuollaista tämän aamun kaltaista (-20-22). Koirain kanssa aamulenkillä pärjäsi vielä farmarihousuilla.
Niin muuten. Vihjailitko eilen hieman siihen suuntaan, että ystävällämme gonzalesilla olisi negrisiä piirteitä, kuten gorillamainen nenä?
Mitäpä sitä hyväks todetusta vaihtamaan! Tässä on pieniä hidasteita, esim. miehen puute, mutta eiköhän tämä tästä!Ja mitäs täällä on irstailtu. Kajsna jatkaa selvästi tämän vuoden samaa linjaansa. Hyvä.
Minä teen! Pitäs vaa käydä luennoilla nii tulis sukkiakin tehtyä :DSukkien kutominen taitaa olla katoavaa kansanperinnettä. Onneksi niitä vielä jotkut tekee.
Hommaat tommosen lakin ja kakkulat. Suojaa silmät ja on myös varsin tyylikäs yhdistelmä.Eipä tuolla ees ehtinyt puolessa tunnissa pahasti kylmä tulla. Jonkinlaiset silmämunan lämmittimet ois kyl tarpeen, ripsiin jääty komeat paakut
Kajsnan vaimomateriaalipisteet nousivat juuri noin 7%.Minä teen! Pitäs vaa käydä luennoilla nii tulis sukkiakin tehtyä :D
No ei kai tässä mitään ongelmaa sillon ole. Hommaat sen miehen ja sit se on. Ei ollenkaan sen vaikeampaa. Minari tosin näillä keleillä on vähän haastava tuolla kaupungilla, mutta eiköhän se perberi muistakin pukineista näy :DMitäpä sitä hyväks todetusta vaihtamaan! Tässä on pieniä hidasteita, esim. miehen puute, mutta eiköhän tämä tästä!
Minä teen! Pitäs vaa käydä luennoilla nii tulis sukkiakin tehtyä :D
Itse olen heitellyt teknistä kerrastoa alle jo miinus kympistä asti. On kyllä pirun hyviä rättejä! Ei tuu kylmä eikä kuuma. Firma osti seittemälläsadalla lämpöstä vaatetta niin käytetään kun kerrankin on. Meillä rekut ei vaan pärjää, niillä on toppahaalaria ja pipoa ja töppösiä mut meinaavat jäätyä silti.