Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei helvetti, on hanskalla kokoa! :D Tumelle "keep up the good work!"
Kuronen antaa ainaki tällä hetkellä eniten Suomen natupodareista sen kuvan, että on voisilmä kaurapuurossa. Tämä ei siis millään pahalla, enkä tarkoita et jotain käyttäisit. Mut varmaankin yks massiivisimmasta natureenaajista Suomessa tällä hetkellä.
jotain tehty siis oikein jos sen verta on massaa että pistää epäilemään. Mut tosiaan edelleen haluun painottaa, et niin kauan ku testatuissa lajeissa kilpailen, ni puhtaana mennää. Enkä mä osais arvostaa mitään saavutustani (oli se sitten leuanveto tai cbb) jos toisin olis menetelty. Ja toisekseen, jotain olis tehty tosi pahasti väärin jos olis lääkkeitä käytössä enkä olis tän isompi näillä treenivuosilla ja panostamisella 
onko offilla pumpissa jo 50cm siis käsi![]()
Kuvaillaa samalla videota ja koitan saada illaks esille.Nähtyäni kuvan käsivarsista, niin pälkähti mieleen, voisiko olla monipuolisella harjoittelulla olevan enemmän tai vähemmän vaikutusta siihen, että käsivarret hermottuvat kiitettävästi? Aikooko Tume osallistua sisäsoudun SM-kisoihin 2016, jos aikataulu mahdollistaa kisoihin osallistuminen? Minusta soutu on itselleni hyvää lämmittelyä ennen muuta salitreeniä.
Kyllä mä uskoisin, että urheilutausta vaikuttaa ihmisten vahvuuksiin. Mulla aika vahva hiihtotausta, ni kyllä ne ojentajat on siellä aika vahvasti mukana.
Ens vuodelle luvassa aika laaja kattaus lajeja ja kyllä sisäsoutuun ollaan tulossa jos vaan osuu sopivaan kohtaan. Lisäks suunnitelmissa leuanvetoa ja voimailua monessa muodossa.

On varmast jos vastaavan pumpin hakee ku mitä tossa kuvassa.