Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Varmaan joku kiinalainen parhaillaan koodaa softaa tohon.

Se ödöörin välittyminen voi olla kevyenlainen haaste, mutta haasteet on tehty voitettaviksi.

Minä lähtisin siitä, että dronella suoraan varastetaan ne satulat ja nuuhkitaan sitten kotona.

Tartteekin tossa joulunpyhinä askarrella sellainen hajugeneraattori. Ja tietty semmoinen sirkkelimoduli zoptereihih, jotta saa satulan irti vaikka ajossa.

Haha, joku homosexuaali oli viime jouluna jättänyt kuusenkynttilöihin viis palanutta lamppua! Kurvasin Sorentoni nelivedolla halpahallin ja hain ehjiä. Verkkarit jalassa ja tukka mallia spede.

Ostin samalla sexikkäitä kuusenkoristeita.

Oon katellu liikaa Teutuleita. Tekis mieli rakentaa mopeti. Joku bobber -tyylinen vois olla. Kertokaas viisaat, saako omavalmistetta rekisteröityä, jos käyttää rungossa ja tekniikassa valmisosia?

No nyt voi sanoa että maistettu on. Sanoisinko että 5/5 maku, mutta 159 e/kg laskee kyllä hinta/laatusuhdetta. Halvemmallakin saa 5/5 sumpit. Hyvää silti, siitä ei voi moittia. Toisaalta, kupille jää hintaa alle 2,5 e, joten samaa hintaa se on kahvilakupposen kanssa.

2015-12-22 17.17.39.webp

Oon katellu liikaa Teutuleita. Tekis mieli rakentaa mopeti. Joku bobber -tyylinen vois olla. Kertokaas viisaat, saako omavalmistetta rekisteröityä, jos käyttää rungossa ja tekniikassa valmisosia?

Ei.

E. Tai maksaa niin paljon ettei kannata. Kuulemma. Minähän en tästä asiasta siis mitään tiedä. Sopivasti tässä vanhempien luona olen kylässä ja kysäisin tuolta isukilta asiasta.

Tutkailtu tilannetta.
Sopivan mätiä ihania omenoita on vielä sopivasti tippumassa ja puiden alla on eläimen jälkiä. Ilmeisesti peuran, villisian tai talitintin. Mitään ihmeempää maastossa möyhittyä aluetta en löytänyt, vaikka sellainen tuossa on aiemmin ollutkin. Huussia on käyttänyt joku lähiaikoina, mutta ei läheskään siihen malliin kuin pakkotoiston spd-osiolla kirjottavat naiset tykkäävät näistä asioista jutella.
Polkuja näkyy ja joillain niistä on sammaleissa jälkiä jotka hyvinkin voi olla sorkista. Ei ois pahitteeks laittaa riistakamerat vähäks aikaa.
Erinomaista tiedustelutyötä!
Siinä voisi kyllä olla ihan hyvät asetelmat joulukinkun pyyntiin. Pitäisi joskus taas poiketa siellä ranchilla, olisi mielenkiintoista tutustua tilanteeseen.

1.375 työpäivää ja lomille lompsis!

Back
Ylös Bottom