Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ylihuomenna avaamme ovet aatolle:
3b029624d72e1a8b94c895b06c4c64e3.gif
Tuosta palaakin palavasti mieleeni eräs kerta tiskillä. Victoria's secret:n tiskillä. Niillä on niin tuollainen kuosi paketeissaan, että lompakkoni muistaa vielä tuon kuosin aiheuttaman loven.

Kostoksi lennän kyllä kopterilla ennen ikkunoiden pesun jatkamista. Koska voi. Kiinasta tuli akkuja, pitäähän niille suorittaa kuormitustesti.

Enää tää ja huominen töitä, sit joulunviettoon ja Englantiin. Jee!

Välipäivät oon kyllä töissä ens viikolla, mites muut? :)

Vapailla ollaan. Johonkin tammikuun 7-8 päivään saakka. Sitten taas siperiaan kuukaudeks. Sikälimikäli ei lotto natsaa.
Ooh, onpas pitkä loma. Olen kyllä kade. :D Mä en jotenki raaski pidellä lomia jos ei oo jotain "järkevää" tekemistä kuten lomamatka. :D

Ooh, onpas pitkä loma. Olen kyllä kade. :D Mä en jotenki raaski pidellä lomia jos ei oo jotain "järkevää" tekemistä kuten lomamatka. :D

Ei varsinaisesti edes lomia:D teen aina kuukauden edestä töitä ulkomailla ja sit hengailen himassa kuukauden. Muuten matkustelisin, mut tuo babyn tulo menee reissujen edelle:)

Luonnonvaraisten villisikojen ruokkiminen taitaa olla tällä hetkellä kiellettyä, mutta jos ne omanat on vaan jääneet siihen maahan puiden alle, ja käyvät siitä syömässä niin homma ok.
Riistakamerat ainakin käyttää sitä infrapunaa(mustaa).

Tutkailtu tilannetta.
Sopivan mätiä ihania omenoita on vielä sopivasti tippumassa ja puiden alla on eläimen jälkiä. Ilmeisesti peuran, villisian tai talitintin. Mitään ihmeempää maastossa möyhittyä aluetta en löytänyt, vaikka sellainen tuossa on aiemmin ollutkin. Huussia on käyttänyt joku lähiaikoina, mutta ei läheskään siihen malliin kuin pakkotoiston spd-osiolla kirjottavat naiset tykkäävät näistä asioista jutella.
Polkuja näkyy ja joillain niistä on sammaleissa jälkiä jotka hyvinkin voi olla sorkista. Ei ois pahitteeks laittaa riistakamerat vähäks aikaa.

Viimeksi muokattu:
Mik drone jöxyzellä on.
Tuollanen pikkunen Hubsanin X4. Tai kaksikin jo löytyy. Ilman kameraa, mutta aika hyvä peli opetella lentään, kun voi leijuttaa aivan paikallaankin. Alkaa lähteä jo selkärangasta väistöt, oli kone sitten miten päin tahansa itseensä nähden. Katsotaan, jos ens kesänä hommais jotain isompaa kunnon kameralla. Onko herralla itsellään jokin lentopotpurikone?

Tuoko jo pukki pukille dronen vai meneekö myöhemmäksi? Jos kallis vehje on, niin kannattaa reenata vähän pazkemmalla ensin. Kuulemma.

Nyt menen Rolssiin. Syömään. Tuuli haittasi lentämistä, lensin vain akullisen.

Saakohan tommoseen zopteriin haistelija-anturia, vois etähaistella satuloita
Kätevästi voisi tuommoisella salakuvata ikkunan läpi ihmisten telkkarinkatsomista lauantai-iltaisin.

Back
Ylös Bottom