Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä kovin veto on tullut itse suunniteltua Peterin kanssa sille. Eli oli kova jalkatreeni ja tässä aivan överi setti, jonka Peter veti läpi.Mikä on @Mike kaikista kovin suoritus, jonka olet nähnyt salilla suoritettavan? Ihan sama onko kyse jostain ykkösmaksimista tai eeppisestä sarjasta, mikä on ollut se kovin juttu mitä olet ollut todistamassa?

Onkohan sillä merkitystä lihaskasvun/treenin kannalta onko lihas notkea vai jäykkä? Esim itsellä on etureidet ihan saatanan jäykät eikä taivu mihinkään. Luulisin tästä myös johtuvan sen että jo lämppärisarjoilla saan helvetin kovan poltteen quadseihin.
Elikkäs ottaako jäykempi lihas nopeammin reeniä vastaan (tarttee treenata määrällisesti vähemmän) kuin erityisen notkea/venyvä lihas? Ainahan sanotaan että jo pelkkä venyttäminenkin kasvattaa lihasta ja jäykempi lihashan venyy tehokkaammin.
Helvetin vaikea selittää mutta toiv tästä saa selvää![]()
En mä nyt domssien takia lähtis toista kertaa kierrossa treenaamaan, mutta jos se tuo lihasmassaa, niin siitä vain. Mä itse uskon palautumiseen ja lepoon enemmän.Kerran viikkoon jalat,ja tulee aina kovat domssit. Joka mm.töissä on erittäin häiritsevää seuraavina päivinä koska pitää liikkua paljon työssä.(en ole baletti tanssija)
Mutta voisiko toinen jalkatreeni viikkoon hieman kevyempänä auttaa asiaa,tai esim. jakaa tosiaan etu-ja takareidet eri treeniin,jolloin tiheämpi treeni väli
pienentäisi domsseja? Kunnon kipeitä jalkoja jos vaan hinkkaa eristävilläkin niin iskee pirun kovan poltteen heti,ja palautuminen? Tosin varmaan keho tottuisi muutamilla
viikoilla tuohon kovempaan rasitukseen?
Välillä rullailen lavan aluetta kun se kipuilee.Tuleeko Mikellä putkirullailtua? Itse aloin rullailemaan aktiivisesti ja muutos erityisesti selässä ja jaloissa on valtava. Oli niin helvetisti lihasjumia ja kireyttä, mutta nopeast aukesi. Tais olla tämän joulun "hittlahja" tuo putkirulla.
Syltty ehdottomasti kaikkeen. Diggaan ukosta paljon enemmän kuin Arskasta. Arska on jotenkin turhan nöösin oloinen.Mike kummman kanssa mieluummin hengaisit yhden päivän maailman parannusta .ynm Arskan vai Syltyn kanssa?
Kumman kanssa arvelet, että sinulla olisi enempi yhteisiä mielenkiinnon/ jutustelun aiheita Arskan vai Syltyn?
Kumpi mieluummin vieraaksi podcastiin Arska vai Syltty, jossa olisivat sinä & Peter & Utti ?
Diggaan nuykyään just Gregorin tyylistä, hauska suunsoittaja mutta kova ottelemaan.Seuraat ilmeisesti UFC:ta jonkin verran? Kuka on alltime favorite ottelijasi?
Kumpi voittaa? Aldo vai McGregor
Ei treenata vaikka mun tarttis treenaa, Peterin selkeesti ei.Nyt tulee vähän tyhmä kysymys: treenaatteko Peterin kanssa erikseen vatsoja vai kehittyvätkö ne "siinä sivussa" rasittuessaan kokonaisvaltaisissa liikkeissä?![]()
En mä nyt domssien takia lähtis toista kertaa kierrossa treenaamaan, mutta jos se tuo lihasmassaa, niin siitä vain. Mä itse uskon palautumiseen ja lepoon enemmän.
Ollista tulee bodaukesessa alle kasin Suomenmestari, vetänyt itsensä aina kieräksi ja se tarkoittaa, että on revittynä bodauksessa muutaman vuoden päästä. Ja mies kun treenaa kovaa, eikä mukavuusalueella, niin kisaa ysissä sitten alle 30 vuotiaana kun kovaa treenaavat kehittyy yli sarjojen.Mitä tykkäsit Ollin fysiikasta? Ite veikkaan, että hänestä tullaan kuulemaan paljon tulevaisuudessa, kun lähtee kisaa kehonrakennuksessa.
Ei me odotella domssien katoamista, vaan treenataan kierron mukaan. Domssit ei kerro muutakuin sen, mihin treeni otti. Domssit ei ole tae lihaskasvusta, eikä mielestäni myöskään merkki, etteikö lihas olisi palautunut.Pohdin juurikin tätä jalkojen DOMSSi-hommaa ja niiden aikana treenaamista eilen treeni-osion yleisiä kysymyksiä -threadissa. Jto siihen vastasikin jo. Mike, et kehtaisi vilkaista sitä keskustelua ja antaa mielipidettä? Eli sinäkö (ja ehkä Börje myös?) treenaat siten, että ennen seuraavaa treeniä odotat, että kaikki lihaskivut (tai ainakin leijonan osa) on hävinnyt? Tarkoitatko sitä tuolla, että uskot palautumiseen ja lepoon?
Ei me odotella domssien katoamista, vaan treenataan kierron mukaan. Domssit ei kerro muutakuin sen, mihin treeni otti. Domssit ei ole tae lihaskasvusta, eikä mielestäni myöskään merkki, etteikö lihas olisi palautunut.
6 päivää.Allrighty. Montako vuorokautta teillä nykyisessä kierrossa on esim. etureisitreenien välissä?
Drop box.Tiukka kuvaus aiheinen kyssäri. Mun Sony HDR-AV1 kuvaa XAVC S laatuista matskua. Miten saan tällä formaatila taltioidun video siirrettyä
- macbook 12" ??
- IPhone 6s plus??
- Samsungin galaxy tab s tabletille??
Thx