Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon vähän kade nyt kyllä.
Jenkeissä oli törkeen halpaa mennä keikalle. Sellanen vähä middle of nowhere paikka. VIP-lippu jotai 60USD. Jonon ohi ja suoraan Tuomaksen syliin. Marcon kanssa hevisormet ja John Two-Hawksin kanssa juteltiin pitkät pätkät. Hyvä reissu oli se, vaikka matkalla eksyinkin jonkun todella epäilyttävän moottoripyöräkerhon tontille. Navi väitti, että perillä olet. Mulle tuli siinä tissikylttejä tuijottaessa fiilis, että en nyt ihan taida olla...

Minä en nyt ymmärrä teitä. Mikä Holopaisessa on niin ihanaa?
Jumalauta. Täällä on joku vääräuskoinen! En minä tiedä. Paitsi, että mies on musiikillinen nero, on hän myös söpösti erakkoluontoinen Disney-rakastaja, rujolla tavalla hyvännäköinen, suloisen karjalainen ja muutenkin varsin ihana mies.

Jumalauta. Täällä on joku vääräuskoinen! En minä tiedä. Paitsi, että mies on musiikillinen nero, on hän myös söpösti erakkoluontoinen Disney-rakastaja, rujolla tavalla hyvännäköinen, suloisen karjalainen ja muutenkin varsin ihana mies.

Tämä. Onhan se nyt melkoista karkkia silmille :p

E. Lauri Porra kuuluu samaan sarjaan Holopaisen kans ihanuuden osalta.

Hahahah...

HAHAHAHAH!!!!

Niin tää Tuomas on joku kosketinsoittaja, Googlen antaman kuvan perusteella ihan vitun ruma mies. On ollut nuorempana pahempikin akne kun iho on noin paskaa. olisi ollut parempi että pojat olisivat löytäneet urheilun, soittimien sijaan

Loiria vois mennä Tampere taloon kuuntelemaan, mutta ei taida tänävuonna jaksaa. Ja saattoipa jo sekin tsäänssi mennä.

Back
Ylös Bottom