Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jonniimoista rapulan tapasta saattaa olla havaittavissa :D Eipähä pyöri enää kossupullo kaapissa koristeena. En onneks itekseni koko pulloa tyhjentäny, thank god. Eiköhän tää tästä pikkuhiljaa... :D
Niin, huomenna aamulla ehkä on jo helpottanut :D

Itse on kyllä pakko päästä salille jo maanantaina. Silloin tulee viikon tauko täyteen ja ei tämä flunssa mitenkään helpottanut ole, kun koitin ottaa iisimmin. Sinä sitten joit kovat humalat kisojen sijaan :D

Hommastiko? katselin sitä kyllä lehdestä, mutta jätin hommaamatta.

Mulla oli joskus itse kasvatettu Chilibonsai. Bird's eye lajiketta ja teki tälläisiä pieniä marjoja. Sika siistin näkönen, kunnes tapoin sen huonolla hoidolla. Sen juuretkin oli vielä mahtavan näköset, kun se kasvo vuosien saatossa melkein 2 m ja siitä sitten kutistin sen bonsaiks :)

679e57856e1f41de44865740b7dbd57c.jpg

Mäntyä oon ajatellut koittaa, kun joskus sais aikaseks haettua taimen metsästä.

Oi vitsi, chilibponsku ois kyllä aika söötti. Kaverilla oli kana mibipuita.. terraariossa!

Nyt en ostanut kun en keksinyt paikkaa sille. :(

Kylmää olutta! Saunassa myöskin käyty. :)

Tässähän on pieni mahollisuus, että olot on helpottanu :D Uskaltaakohan liikkua sohvalta. Jotai varmaa pitäs yrittää syödäkin. Nyt ei alkomahoolia hetkeen. Kahen viikon päästä ois kyl jotai pikkujoulun suunnitelmaa, mut jos sillo ottaa vaan aikuisten oikeasti pari nii sehän on iha ok.

Nyt lähtee kova haaste, tupakoinnin lopettaminen, aloitin intin aikana uudestaan tuon paheen. Hyvänä bonuksena että on alkanut tökkimään aika pahasti, toki ku on useamman tunnin polttamatta rupeaa tekee heti mieli.

Maaliskuussa pääsee taas kovan treenin pariin :)

Back
Ylös Bottom