Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä saa taas hämmästellä omaa tarinointi kykyä tentissä. Iha uskomatonta lötinää sain aikaseks, saapa nähä meneekö läpi. Tarkastajat varmaan kiittää mua vielä...

Ainoastaan yks torttuhillo (tai no marmeladi mut yks ja sama...) on oikeeta torttuhilloa. Muut on vääriä, enemmän tai vähemmän vääriä. Niijoo, eikä mitää tomusokeria sitten!

Ainoastaan yks torttuhillo (tai no marmeladi mut yks ja sama...) on oikeeta torttuhilloa. Muut on vääriä, enemmän tai vähemmän vääriä.
Ainoa ja oikea. On tämä.
IMG-20151124-WA0018.webp

Ainoa ja oikea. On tämä.
KYLLÄ! Nyt vaan on se ongelma, että kumpi on pahempi: väärä luumuhillo vai omena-kanelihillo.
Väärä luumuhillo saattais olla kyl pahempi, ku sitä voi luulla oikeaks ja kusetus paljastuu liian myöhään. Omena-kaneli paljastuu sentää jo hyvissä ajoin ja siihen osaa henkisesti varautua.

Joulu!
Tuntuu, että taidan nauttia tulevasta joulusta. Himaan täältä perslävestä 10.12. Ennen joulua menen kirkolle sufeelle ja kattelen ihmisiä ku ne stressissä, paniikissa ja ärtyneinä kiertää kauppoja:D

Itse naureskelen vaan.

Nautin sellaisesta.

KYLLÄ! Nyt vaan on se ongelma, että kumpi on pahempi: väärä luumuhillo vai omena-kanelihillo.
Väärä luumuhillo saattais olla kyl pahempi, ku sitä voi luulla oikeaks ja kusetus paljastuu liian myöhään. Omena-kaneli paljastuu sentää jo hyvissä ajoin ja siihen osaa henkisesti varautua.
Hienoa. Moni ei arvosta jo luumuhillohyllyssä tehtyä valintaa, joka vaikuttaa lopputulokseen oleellisesti. Hillon laatu.

Hmm... Nyt on kyllä paha. Ensinnäkin, se joka edes ostaa omena-kanelia, pitäisi karkottaa Suomesta keskikesään saakka. Mutta jos tälläinen hirveys on tapahtunut ja pitää punnita väärää luumuhilloa omena-kanelin rinnalla. Taidan kyllä kallistua, että pienempi paha on väärä luumuhillo. Sen saa kyllä sentäs alas vielä kahvin tai parhaassa tapauksessa kylmän maidon kanssa. Omena-kaneli taas alkaa jo etoa tarjoiluasetilta saakka. Toki syön senkin, mutta en nauti siitä. Syön vain koska keittiön kuningatar tai kuningas on ollut näin törppö ja yksi on pakko syödä.

Paras töppäys johon täällä on törmätty, on mansikkahillo. Hyi helvetti suoraan sanottuna. Häväistys.

Porukoilla kaikki alkanu kääntyä omena-kanelin puoleen, joudun varmaan ite paistamaan omat tortut kun pääsen joskus keskemmäks Suomea täältä Savosta :( Ja mummo tekee väärästä luumuhillosta ja laittaa tomusokeria! Tomusokerin osalta se kyllä tietää mun mielipiteen, mutta hillosta en oo kehannu huomauttaa.

Olen edelleen sairas, tästä on tulossa vähintään kuukauden salitauko, pitäisikö heittää kaikki läskiksi ja alkaa vain ahmia torttuja ja pipareita, jotka huuhtoa alas terästettyllä glögsyllä? :confused:

Back
Ylös Bottom