Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Itse en kyllä oikeen lämpene Tuskan kattaukselle.
Se alkaa olemaan vaan näistä isoimmista festareista ainut, joka ei ole täynnä näitä konepopin valtavirta-artisteja..Itse en kyllä oikeen lämpene Tuskan kattaukselle.

Joo, kun se pulla uunista tullessaan vähän aiheutti huoltotoimenpiteiden tarvetta...Kyseessä ilmeisesti ns iso huolto.
Tätä jouluvouhotustahan on ollut jo pitkään. Muistan kauhistuneeni jo lokakuun puolella, kun näin ensimmäiset joulumainokset ja kauppoihin ilmestyi joulukalenterit.
Kiitos posti, en voi lähettää kummitytölleni joulupakettia Etelä-Suomeen, se tuskin olisi jouluksi perillä. Pitää vissiin harkita etelän roadtrippiä, ettei kummityttö harmistu, kun kummitäti ei muista jouluna. Hml reissu vois kyllä pitkästä aikaa ollakin ihan kiva. ^^ Siksi toisekseen, en myöskään kykene tilaamaan ulkomailta joululahjoja perheenjäsenilleni. Vaikka olen niin useampana vuonna tehnyt, säästyy se hikipäässä isojen markettien tungoksessa juokseminen.
Hämeenlinnaan vaan. Tervetuloa.
Nonni. No eks-kuses!Vähä ikävä meinaa jo olla sitä kylää, viime kerrasta on aikaa.
Hyvät naiset ja herrat. Ja irma. FB:n puolella on alkanut ns jouluvouhotus.