Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pitää rajoittaa facebookin ja uutisten seuraamista, mamut perkele pääsi mun ihon alle:mad:
Siitä vihasta tuli henkilökohtaista.
:kakka:

Itse en kyllä oikeen lämpene Tuskan kattaukselle.

Eipä näillä hinnoilla voi mitään päättää ennen kuin näkee lopullisen setin ja minä päivänä on mitäkin. Yleensä tuuri on se että kolme bändiä kiinnostaa ja kaikki on eri päivinä. Primordial nyt kiinnostaa aina mutta kovempi se on sisätiloissa (ehhhehe).

Itse en kyllä oikeen lämpene Tuskan kattaukselle.
Se alkaa olemaan vaan näistä isoimmista festareista ainut, joka ei ole täynnä näitä konepopin valtavirta-artisteja..

muoks. noistahan puolietäisesti kiinnostaisi Behemoth, Ghost ja Testament. Miksei nyt Primordialkin tarpeeksi kännissä.

Joudun kyllä tällä viikolla itsekin tekemään parit lahjatilaukset.

Futher on jo varmaan leiponut ensimmäiset piparit?

Tätä jouluvouhotustahan on ollut jo pitkään. Muistan kauhistuneeni jo lokakuun puolella, kun näin ensimmäiset joulumainokset ja kauppoihin ilmestyi joulukalenterit. :eek:

Kiitos posti, en voi lähettää kummitytölleni joulupakettia Etelä-Suomeen, se tuskin olisi jouluksi perillä. Pitää vissiin harkita etelän roadtrippiä, ettei kummityttö harmistu, kun kummitäti ei muista jouluna. Hml reissu vois kyllä pitkästä aikaa ollakin ihan kiva. ^^ Siksi toisekseen, en myöskään kykene tilaamaan ulkomailta joululahjoja perheenjäsenilleni. Vaikka olen niin useampana vuonna tehnyt, säästyy se hikipäässä isojen markettien tungoksessa juokseminen.

Tätä jouluvouhotustahan on ollut jo pitkään. Muistan kauhistuneeni jo lokakuun puolella, kun näin ensimmäiset joulumainokset ja kauppoihin ilmestyi joulukalenterit. :eek:

Kiitos posti, en voi lähettää kummitytölleni joulupakettia Etelä-Suomeen, se tuskin olisi jouluksi perillä. Pitää vissiin harkita etelän roadtrippiä, ettei kummityttö harmistu, kun kummitäti ei muista jouluna. Hml reissu vois kyllä pitkästä aikaa ollakin ihan kiva. ^^ Siksi toisekseen, en myöskään kykene tilaamaan ulkomailta joululahjoja perheenjäsenilleni. Vaikka olen niin useampana vuonna tehnyt, säästyy se hikipäässä isojen markettien tungoksessa juokseminen.

Hämeenlinnaan vaan. Tervetuloa.

Ai perkele kun jännittää ja ihan pikkusen hävettääkin. Lupailtiin autoa silloin kun alotin uudet hommat Nyt pyysin eräästä melko arvokkaasta (keskihintaisesta) kulkineesta tarjouksen ja esitin toimarille spostitse. Koeaikaa vielä vajaa kk jäljellä.

Nys se varmaan ilmottaa ettei tarvii tulla huomenna töihin.

No, saapahan hyvät naurut herrakerhon iltamiin siitä.

Hyvät naiset ja herrat. Ja irma. FB:n puolella on alkanut ns jouluvouhotus.

Minä oon niin kyllästyny koko jouluvouhotukseen. Olin jo vähä suopunu taas koko jouluajatukseen, kun lumi tuli, mutta nyt ei taas kiinnosta yhtään. Vastoin tapojani aion kyllä joulukortit tehdä ja lähettää, jos ne nyt koskaan edes löytää perille.
Ainut hyvä asia on joulutortut! Ne on hyviä.

Back
Ylös Bottom