Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minua taas ärsyttää nuo provinssin kiinnitykset. Rammstein on niin nähty. Cheekki on niin nähty. Antti Tuisku on niin nähty. FFDP ei kiinnosta. Noista kahdesta muusta en tiedä mitään. Pitää tutustua ja miettiä sitten onko nekin jo niin nähty. Silti sinne tulee mentyä, koska se on perinne.

Samoin ärsyttää se Ghost Tuskassa. Sinne en lähde.

RMJ houkuttas täällä. Pienenä poikasena siitä puhuttiin, ei sillon ollut tsäänssejä mennä. Nyt ois jo ikääkin sen verran, että sais lipun.

Toisaalta, ei kai tässä ratsasteta vanhalla maineella. Kolmantena, juhannus mökillä kaveriporukalla on ainakin hyvä. Ei tule pettymyksiä. Sataa räntää, kaasu on grillistä loppu, mutta A-aine ei lopu.

Blockfestiin varmasti menen. Ei edelleenkään lippuja, koska veneen katolta näki enemmän gaykkoja ja minua speedot jalassa, sekä sekään ei vielä palanut, vaikkakin muutama tupakantumppi oli kovasti koittanut. Plussana, uimalla tuli käytyä kahdella saunalautalla. Toisessa naisihminen hallitsijana ja sauna kylmänä. Korjasin tilanteen. Aion pelastaa hänet ensivuonnakin.

Minä olen ollut RMJ:ssä yhten kerran. Se oli vuonna 2000. Yhtään bändiä en oikeen muista, vaikka kolme päivää siellä pyörinkin. Dingo ja Yö siellä taisi olla ja oisko ollut Zen Cafekin.

Minä olen ollut RMJ:ssä yhten kerran. Se oli vuonna 2000. Yhtään bändiä en oikeen muista, vaikka kolme päivää siellä pyörinkin. Dingo ja Yö siellä taisi olla ja oisko ollut Zen Cafekin.
Oletan että olit tuohon aikaan erittäin humalassa. Harvoin sitä bändien takia tuollaisiin mennään. Tai ehkä mennäänkin, mutta se saattaa äkkiä unohtua.

Minä sanon notta harjootuksen puutesta
Alaselkä menee seisomisesta helposti jumiin ja pitkään istuessa ei meinaa päästä suoraksi. Alkoholin juontikaan ei kovin hyvin sovi meikäläiselle, kun krapulassa pakkaa olla rytmihäiriöitä.

Itse olin RMJ:ssä 03-05 Raumalla. En tiedä olinkokaan niin viaton ennen niitä. Mutta taatusti en ollut viaton niiden jälkeen. Bändeistä en tiiä.

Nykyään oon saanut viattomuuteni takaisin.

Tissit.

No hip-hei! Se on luvannut 8 päivää putkeen vesisadetta 60-80% mahdollisuuksilla eli sitä kanssa tulee nää seuraavat 8 päivää.

Back
Ylös Bottom