Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla itsellä Dogmeat alusta asti, ja jatkuu. :p
No siis tiedän kyllä companion perkeistä, mutta en tiennyt että ne unlockaa vasta kun ollut mukana tarpeeksi kauan. Luulin että se ne on kaikki siellä puussa jossain, tosin jos ne näkyisi olisi pitkälti spoilereita kun miettii.Oletko tietoinen, että kun followerit antaa tarpeeksi "likejä" niin saat jokaiselta uuden perkin? T.s., jos yks followeri esimerkiksi tykkää kun tapat jengiä, niin se kannattaisi pitää mukana kun tapat sitä jengiä ainakin siihen asti, että sen perkin saa unlockattua.
Dogmeatilta ei saa mitään perkkiä ikinä
Noista perkeistä, joo Google kertois mut olkoot, niin eikös ne kuitenkin ole character specific, eli ei ne mua boostaa?
Eihän noita companion oikeasti juuri tarvitsisi, itselle tärkeintä että se kantaa kamaa.
Aijaa, no tommoset perkit kuulostaa hyvältä.Käsittääkseni, ne perkit mitä saa likeillä pysyy itsellä. Eli se systeemi on vähän niinkuin motivaatio käyttää useampaa followeria.
Toinen juttu on, että niitä likejä saa sillonkin jos se companion on vain lähellä kun teet jotain mistä ne tykkää, eli sen ei tartte olla se followeri. Tämä myös viittaa siihen, että ne like perkit pysyy itsellä loppuun asti kun ne saa unlockattua.esimerkiksi, jos laitat power armorin päälle Sanctuaryssa ja Strong vaan hengailee jossain lähellä, niin Strong pistää dislikeä

Ärärärärärä, 10h peliä takana ja tais tulla game-breaking bugi vastaan:
Kellogsin jälkeen pitäisi keskustella Nick Valentinen kanssa päähenkilön pojasta. Nick ei kuitenkaan suostu puhumaan yhtään mitään (ei edes companion-keskusteluja), vaan lähtee talssimaan Fortista pois :D Koitin pelata tehtävän alusta lataamalla saven ennen Forttia, mutta Nick ei suostu siltikään puhumaan
Harmittaa kyllä jos tämän takia meni peli alusta. Peli alkoi kunnolla koukuttamaan siinä vaiheessa, kun pääsi eka kylästä samoilemaan itään päin ja tutkimaan itse alueita.
"Maltillisena" voisi odotella vuoden tai parin verran GOTY-editionia, päivityksiä, lisäosia ja parhaiksi valikoituja modeja, jos haluais vältellä näitä lapsentauteja :D
Selittäkääs miten nuo kumppanien tuomat perkit näkyy/aktivoituu? Mistä näkee kuka tuo minkäkin perkin?
Ärärärärärä, 10h peliä takana ja tais tulla game-breaking bugi vastaan:
Kellogsin jälkeen pitäisi keskustella Nick Valentinen kanssa päähenkilön pojasta. Nick ei kuitenkaan suostu puhumaan yhtään mitään (ei edes companion-keskusteluja), vaan lähtee talssimaan Fortista pois :D Koitin pelata tehtävän alusta lataamalla saven ennen Forttia, mutta Nick ei suostu siltikään puhumaan
Siis,Mulla ei kyllä Nick puhunu mitään Kellogin kanssa. Ainoa mitä tehtiin oli, että käytiin sen tyhjässä asunnossa Diamond Cityssä, ja sieltä sitten lähti se questiketju. Siellä Fortissa juttelin vain itekseni Kelloggille. Eli voisit tietty heittää sen Nickin mäkeen, jos tämä on joku toinen tapa tehdä se questi.
Saveta, mene takaisin main menuun. Loadaa peli. Tämä korjaa suurimman osan bugeista.
Siis,
eihän Nick juttele Kellogin kanssa, vaan ongelma ettei Nickin kanssa voi keskustella?
Itse näkisin että ongelma korjaantuu kun lähtee Nickin kanssa pois, esim. fast travelaa settlementtiin. Siellä sitten juttelee.
Viimeistään jos väliaikaisesti poistaa Nickin companion roolista.
Mulla nyt ei ongelmaa ollut, kun Nickiä en mukaan ottanut koskaan ja kävin asiasta pörisee siellä sen toimistolla.
Menee vähän niinkus oikeessä elämässä tuo naishahmoille flirttailu...kaikilta tullu pakit saatana :/ eilen lähdin ihan vaan palloilemaan wastelandiin ja tuli vaikka mitä hienouksia vastaan. Mukava välillä tehdä muutakin kuin vaan vetää fast travelilla paikasta toiseen.
Riippuu aika paljon charmlevelistä uskoisin. itse sitä nostelin kun otin partyboy perkin että saa rauhassa viinaa vetää ja local leaderin tietty että voi simsiä leikkiä.Toinen akka mulla on affection täysillä. Kun sen läheisyydessä menee nukkuun, saa lowers emprace perkin joka on jonkun aikaa +15%xp bonus. Toinen akka on melkein täydet. Etenkin kun nyt osasin laittaa sille sexyn kokin hatun päähän. Kun sen olen hoitanut, täytyy varmaan joku äijistäkin kaataa. höhö.

Itse duunaan joka companion armoriin, mihin voi, deep pocketed. :D Nothing else matters. :DDouh! Level 34 tai 35 olen, en muista. Mutta vasta eilen tajusin miten companioneille saa armourit päälle..>;< Pleikkarilla trade ruudussa kun painaa kolmioo ni laittaa päälle.
Noh ei varmaan vaikea arvata mitä sitten tein eilisen pari tuntisen pelisession. Kasailin lutkahtavia, tehokkaita ja hyvännäköisiä varusteyhdistelmiä kumppaneille koko illan.
Nyt jonkin aikaa mennyt mielenkiinnosta (ekat ~45h en koskenut) pelannut power armorilla, mutta onhan se aivan järjettömän OP. :D
Sen lisäksi tosiaan noiden perus armoreiden merkitys katoaa, myös companionilla.
Okei ja mistäs näkee tämän "affectionin"? Pipboysta vai mistä?Douh! Level 34 tai 35 olen, en muista. Mutta vasta eilen tajusin miten companioneille saa armourit päälle..>;< Pleikkarilla trade ruudussa kun painaa kolmioo ni laittaa päälle.
Noh ei varmaan vaikea arvata mitä sitten tein eilisen pari tuntisen pelisession. Kasailin lutkahtavia, tehokkaita ja hyvännäköisiä varusteyhdistelmiä kumppaneille koko illan.
Dogmeattiä en ole vähään aikaa käyttäny. Vaikka se nyt reteen näkönenkin onkin uuden heavy dog armourin ja päähineen kanssa. Kiinnostaa noi kumppaneiden lyhyet omat sivujuonet selvittää. Ymmärrettävästi koiralla ei sivujuonia ole.
Vähän kokemuksia tähän. Spoileri varoitus.
Riippuu aika paljon charmlevelistä uskoisin. itse sitä nostelin kun otin partyboy perkin että saa rauhassa viinaa vetää ja local leaderin tietty että voi simsiä leikkiä.Toinen akka mulla on affection täysillä. Kun sen läheisyydessä menee nukkuun, saa lowers emprace perkin joka on jonkun aikaa +15%xp bonus. Toinen akka on melkein täydet. Etenkin kun nyt osasin laittaa sille sexyn kokin hatun päähän. Kun sen olen hoitanut, täytyy varmaan joku äijistäkin kaataa. höhö.