Mopsy80
Hopeless Gage
Nääh. Nyt on askeesikausi 30.11. saakka, jolloin ostan taas pussin punkkua.Juo hyvä nainen jotain hyvää olutta, niin ei tartte kärsiä tollaisista.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nääh. Nyt on askeesikausi 30.11. saakka, jolloin ostan taas pussin punkkua.Juo hyvä nainen jotain hyvää olutta, niin ei tartte kärsiä tollaisista.
Ei kai siinä, tapansa kullakin. Itellä on kyllä kotoa löydyttävä maittavaa juotaavaa, kun sitä tekee mieli. Vähän kuin vesihana toimisi vasta 30.11.Nääh. Nyt on askeesikausi 30.11. saakka, jolloin ostan taas pussin punkkua.
Tämän tavan ansiosta olen onnistunut aina laihtumaan ennen kuin kukaan muu huomaa mun lihoneen.Ei kai siinä, tapansa kullakin. Itellä on kyllä kotoa löydyttävä maittavaa juotaavaa, kun sitä tekee mieli. Vähän kuin vesihana toimisi vasta 30.11.
Olenkin hedonisti. Ei vaan, kyllä vaihtelu virkistää ja sitä rataa...siis ihan oikeesti.Tämän tavan ansiosta olen onnistunut aina laihtumaan ennen kuin kukaan muu huomaa mun lihoneen.
En ole käynyt ikinä. Tosin tampereella on kapakoita niin, että ei niihin kaikkii ikinä eksy, ellei yritä.Tuli käytyä Tampereella, Konttorissa.
Oliko Steve Carell paikalla?Tuli käytyä Tampereella, Konttorissa.
Käyn heittää kalsarit lavalle encoressa.Käske vetään Patee. Eli siis tietysti Ukkometso.
Kyllä ne sen vetää viimesenä, tai viimestään encoressa.
Painoin itseni kolmekymppiseks tänää. Toivoin, että olis ollu sen kunniaks 30 pakkasta. On -15 mut tämän tuulen kanssa tuntuu about -30. Ihan jees sen suhteen.
Lahjaksi toivoisin tissit: livenä: täällä. Sit voisin: tulla: onnelliseks.