Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kullista hörppäät. Her-.

Sä oot TÖRKEE!

Hahaa don't I know, eiku

Anananaskookospirtelö. Jaa resepti tupsis hyvä!

Minä en hörppää kahvia. Koska maha ylitäys.

Resepti on simppeli: alpro kookosjuomaa, änänäs, valinnaisena herapulveri. Itsehän laitoin. Makkeutus voisi tehdä ns hakasta, mutta eipä tuo välttis tarvitse!

E. Pitäisi vetkutella ton kahvinlitkinnän kanssa, koska sen suoritettuani täytyy................ siivota auto

No perskele! Minähän menen ja ostan ens kaappareissusta tuollaista. Pitää tehdä vain erikoishankintareissun yhteydessä, koska siirrettyäni päivittäiskauppareissut Lidliin en saa valita ostoksiani 25 000 tuotteen joukosta.

Tietotekniikka ei lakkaa ihmetyttämästä.. windowsini kaaduttua ja siirryttyäni täten piraattiversioon en ole löytänyt webkameraa koko toosasta. Tai siis pehmeää laitteistoa, jolla sitä pääsisin hyödyntämään. Skype löytää sen heti. Mad skills

Oho, piti laitella reissutarpeet paikoilleen ja nurkat suoriksi, mutta unohduinkin lukemaan. Tietokoneen valo pimeässä kämpässä havahdutti sopivasti, kohta kaveri tulee noutamaan mut lenkille. Youtube arpoo hyvää musiikkia, aamulla oon jo kuosissa salille ja viikon päästä kekkerit. Ei pysty kovin pahalla tuulella olemaan.

Mun syysloma meni kaikilta paitsi yhdeltä osin ihan pilalle. En päässyt edes kertakaan salille koska tulin kipeäksi. No, niinhän sitä sanotaan, että kaikkea ei voi saada.

Toi hampuusi tuli vastaan, kun selailin kitaristeja netissä. Tässä videossa sillä ei ihme kyllä pala jotain huumekynttilää tossa kitaran lavassa.

Tästä kitaravoittoista metallia tilalle. Parhaita melodiasooloja tän sortin musassa.

Back
Ylös Bottom