Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt kyllä tekisi vähän mieli vääntää itkupotkuraivarit! Koska minä tosiaan haluan sinne Ghostin keikalle! Mutta en ala maksamaan ylihintaa lipuista.

Nyt kyllä tekisi vähän mieli vääntää itkupotkuraivarit! Koska minä tosiaan haluan sinne Ghostin keikalle! Mutta en ala maksamaan ylihintaa lipuista.
Eihän tommonen vajaa 40€ nykypäivänä kohtuu suositun bändin keikasta ylihinnalta kuulosta. Taitaa eturivin kotimaisetkin pyytää enemmän.

Vai onko tuo jo loppuunmyyty ja vituttaa maksaa trokareille ? Jos näin, ei kannata olla hidas.

Eihän tommonen vajaa 40€ nykypäivänä kohtuu suositun bändin keikasta ylihinnalta kuulosta. Taitaa eturivin kotimaisetkin pyytää enemmän.

Vai onko tuo jo loppuunmyyty ja vituttaa maksaa trokareille ? Jos näin, ei kannata olla hidas.

No kyllä mä lipun olisin jo ostanu, jos olis vaan 40€ hinta. Mutta olin unohtanut koko keikan ja ku sen muistin niin oli jo täyteen varattu. Nyt on joku aika sitte ilmoitettu loppuunmyydyksi. Omaa tyhmyyttä. Silti voi kiukutella. Ku kiukuttaa muutenki kaikki.

Toi hampuusi tuli vastaan, kun selailin kitaristeja netissä. Tässä videossa sillä ei ihme kyllä pala jotain huumekynttilää tossa kitaran lavassa.

Varmaan oot tähän videoon törmännyt

Tuo tulee aina vastaan kun plärää kitaravideoita youtubessa :D Ihan ok ralli, mutta itse en ainakaan yhtä biisiä enempää jaksa kuunnella tuontyyppistä soittoa.

Mitäs kuntit meinaa siitä että oon saanut tuplapalkkaa viimeiset pari kk :D pitäiskö infota home entityä ettei tarvis enää maksaa kun saan jo ruplia.

Aah kävinpäs vähän metsäpolulla hengittelemässä. Nyt taistelen itseni kanssa, sillä tekisi hivenen mieli viiniä illalla, mutta säälittäisi hyvän treenin jälkeen sortua. Ehkä lenkkeilen Siwaan hakeen maitoo ja ratkaisen matkalla ostanko jonkun kusisen siiderin.

E. Uu, parit hirvikärpäset tarttui taas matkaan

Tuo tulee aina vastaan kun plärää kitaravideoita youtubessa :D Ihan ok ralli, mutta itse en ainakaan yhtä biisiä enempää jaksa kuunnella tuontyyppistä soittoa.
Joo, tosta jää jotain puuttumaan. Ihan hyvin vetää, mutta ei herätä sen suurempia fiiliksiä kyllä soitto tai musa.

Chet on kova.

Lähdin ex tempore lasten kanssa ravintolaan syömään leikkipuistosta niin ei tartte tehdä ruokaa tänään! Sain sentään joten kuten syötyä itsekin. Mies jäi putsaamaan viemäreitä ja pesemään vessoja. Ei salia. Tänäänkään.

en Minäkään, siideriä

image.webp

Back
Ylös Bottom