Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oon muuten kanssa jotenkin selkävammanen, jonka vuoksi teenkin kyykyt pienemmillä painoilla, 90 asteeseen ja "HD-tyylillä". Etukyykky tuntuu paremmalta, niin takakyykky on jäänyt.
Mavessa haittaa kanssa krempat, mutta vähän sovellettua yhden jalan mavea oon tehnyt nyt jokusen kuukauden ja ainakin tuntuu toimivalta ja pääasiana, ei satu väärällä tavalla mihnkään.

Pääsispäs ees salille tekemään ihan mitä vaan... Silmät puolitangossa flunssailua vapaapäivän kunniaks. On sentään nälkä, ehkä vielä paranen! Vielä kun sais aikaseks kokkaillaki.

En nyt oikein tiedä tykkäänkö tästä kaffeesta. Jotenkin liian marjamainen maku ja tuoksu.

Vene käyty valmisteleen ja myöhemmin tänään vielä veto maalle. Sit enään onkin aikaa vievin osuus, eli valmistelu talviteloille :kakka:

Tässähän tämä. Työpäivän loppua odotellessa, jotta pääsee koulun penkille ehtooksi.
Kuis siellä ?

Iha hyvi täällä. Hetki vielä töitä ja pääsee ulkoilee :)

SANTSIII! Ilo kuulla että Santsi elää.

Onko täällä epäilty mun elämistäni? :O JoksuPoksu me ei olla olleskaa törmätty!

No mutta! Moi.

Ootko sä jallittanu jonkun klopin itelles, ku ei oo eukkoa näkyny?

No moi :) En kai mää ny sellasia. En vaan oo puntilla käyny ni aattelin ett parempi pysyä poissa täältäki... Vai? :D

Frisbeegolf viä kaiken vapaa-ajan :D :D

Onko täällä epäilty mun elämistäni? :O JoksuPoksu me ei olla olleskaa törmätty!

No moi :) En kai mää ny sellasia. En vaan oo puntilla käyny ni aattelin ett parempi pysyä poissa täältäki... Vai? :D

Frisbeegolf viä kaiken vapaa-ajan :D :D
No ei olla, oon ollut huolissani että lähtikö hampaiden kans juurineen päivineen myös henki :D

Ja hei, kohta on onneks talvi ja et pääse fribaa kiskoon, joten sun on aika ryhdistäytyä ja palata pakkikselle!

Joskus ois kyllä ihan kiva tietää, mitä ton faijan päässä liikkuu. Rullasin tossa auton takakontista pelastamaani retkipatjaa kerälle talvea varten, ukko kävelee viereen tuijottamaan vakavana. Hiljaisuuden jälkeen toteaa "jointti". Hetken tuijotus. "Mitä helvettiä isä" "olit sen näköinen". Repeilyttää yhä.

kuntsalijumpasta mieleen tuli, että kuinkas muilla kunteilla kulkee penkki

Hyvin, kiitos kysymästä. Ykkösnostoja ei ole tullut harrastettua pitkiin aikoihin, mutta joku aika sitten oli pakko. Tuli laskuvirhe ja liikaa painoa tankoon. Harva tekee ennätyksiä vahingossa :D

Tekis mieli koittaa jotain uutta urheilulajia. Frisbeegolf yhä koittamatta, samoiten tuo pöytätennisshakki.

Mahtaa muuten aika huonosti liikkua frisbee golf-mailalla lyöden. Saatika, että reikään mahtuis. Näkemättä ja kokematta huono laji.

Viimeksi muokattu:
Penkki kulki vielä keväällä ihan ookoosti. Kesä taukoa ja syksy pelkkää tuntumapumppailua. En osaa sanoa mikä olisi päivän kunto. Paska se oli, joten eiköhän luonnehdintana jotakin eritepitoista voine edelleen pitää.

Viittä vaille puoltoistasataa. Nääs. Juuvittu.

Ei kuluje penkki kun olkapää on paskana. Ei kulje kyykky kun polvi on paskana. Ei kulje mave kun selkä on paskana.
Oonkin nyt sit treenannu vaa oikean käden hauista ja vasemman jalan etureiskaa kun ne toimii ihan ok.

Ei oo penkattu sitten heinäkuun,tai siis en ole tangolla penkannut. Voisin jopa kokeilla ensi viikolla tai viikonloppuna miten kulkee. Päivitän tulokset tähän ketjuun.

Mulla kulkee penkki paremmin kuin kyykky. Vaikka painot nyt on ihan pikkutyttöjen painoja niin silti kulkee paremmin. Nytkin alkoi vaan ärsyttää tuo kyykyn kulkemattomuus ja pienet painot. YHYY! Treenikaveri olis kyllä joskus kiva.

Olipa vittumaista odottaa autojonossa 15 min, kun Venäjän ulkoministeri oli tulossa lentokentältä.

Back
Ylös Bottom