PTVGYM Jooel Vatanen

Meikä on ainakin saanut hieman hämmentyneitä katseita töissä kun muuten on niin hiljasta ja meikä tuijottaa intensiivisesti näytöltä jotain treenivideota missä kuuluu tyyliin "AAH ANNA MENNÄ" "JUST NOI, VIELÄ". Että ymmärrän kyllä Sppu:a :D

Jos musiikit ei miellytä ja ähkimistä olette vailla niin video pyörimään äänettömälle ja jotain gay jynkkyä pyörimään taustalle volat isolla niin saapi meininkiä videoon :) Mun mielestä musiikki tuo kivasti viihdykettä noihin pätkiin ja omasta mielestä olen aika laajalla skaalalla sitä videoihin viljellyt joten mee very sory mut jatkossakin jotain musisointia taustalla tulee olemaan :) Eihän näistä makuasioista voi kuin kiistellä ;)

Vatanen sais kyllä tosiaan päivitellä tota Spotify-soittolistaansa. On meinaan sen verran päräyttäviä biisejä videoilla, että aina saa olla jälkeenpäin metsästämässä niitä omalle listalle. :D

Mites olis joskus videolle Seppo Rädyn kestovoimakyykkytreeni ? Eli alkaen 20kg-20toistoa, 30kg-19toistoa jne päättyy 210kg ykköseen, palautus taisi olla kutakuinkin painojen vaihtoon menevä aika. Voisi olla aika mielenkiintosta hapotusta

Mites olis joskus videolle Seppo Rädyn kestovoimakyykkytreeni ? Eli alkaen 20kg-20toistoa, 30kg-19toistoa jne päättyy 210kg ykköseen, palautus taisi olla kutakuinkin painojen vaihtoon menevä aika. Voisi olla aika mielenkiintosta hapotusta
Sikakyykky.

Ajatuksena varsin mielenkiintoinen! Ainut mihin voisin vähän pyytää armoa niin tuohon palautusaikaan, luulen että 15sek palautuksilla ei mun hapenotto pysy mukana :)

Milko Tokola teki joskus tuon sikakyykkyhaasteen videolle. Jos aivan päin honkia en muista, niin lähemmäs (saattoi mennä ylikin) kaksi tuntia hällä siihen meni. Siellä videon descissä/ kommenteissahan se lukisi, jos joku haluaa tarkistaa.

Oon köykäsenä miehenä tehny sikakyykyn siten että 20kg 10toistoa siitä vastaavalla tavalla ykköseen ja sitte takas nousta 10toistoon, ei tarvi olla kovin häävi maksimi. Meikällä toimii kun ei oo liikaa voimaa :)

Paljonko se sun mopos vaatii nyt suunnilleen kaloreita,kun mopolla ajat moottoritiellä ? Mitkä makroseokset sulla tankissa tällä hetkellä ? Mikä muuten max raja makrojen rasvoissa kun olet
huomannut mopon tökkivän liika niitten osalta ?

Back
Ylös Bottom