Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Meinasin tuossa suoltaa viestillisen Dylanin nyky-keikoista ja rahastuksesta, mutta jätän sanomatta, etten pahota mieliä.
Huomenta!
Huomenta vaan. Tokkopa siitä kukaan nokkiinsa ottas. Ei Dylan mikään jumala kuitenkaan ole, se vaan on tehny pirun hyvää työtä.
Pitäisi tilata muistelmat hyllyyn jonottamaan
UU! Ei paskempi idea. Vois lukaista itekkin.

Vähän tuntuu vaan siltä että musiikin sarallla ei kovin helposti arvostella artisteja uran jatkamisesta, vaikka saattaisi olla parempi jäädä ihmisten mieliin hieman freshimpänä ainakin live-rintamalla.
Voishan Kurrikin varmaan vielä pelata lätkää ja kerätä Hartwallin täydeltä väkeä korotetuilla lipunhinnoilla.

Pari etäpäivää ja nyt tuntuu elloittavalta mennä Kotkanpesälle.

Ei se siitä.
Vähän kuin lomalta paluu. Virkeänä ja innoissaan odottaa toimiston hauskaa ja rentoa ilmapiiriä.

office.jpg

Mä otin henkilökorttikuvaa varten selfien.

Protip. Ota kuva aamulla, mahdollisimman läheltä, ja katso kameran yli kauas. Tulee mahottoman hyvä kuva, ei näytä ees kauheesti mullilta.

E. Saattoi muuten olla, että meni selfieneitsyys siinä samalla.

Vähän tuntuu vaan siltä että musiikin sarallla ei kovin helposti arvostella artisteja uran jatkamisesta, vaikka saattaisi olla parempi jäädä ihmisten mieliin hieman freshimpänä ainakin live-rintamalla.
Voishan Kurrikin varmaan vielä pelata lätkää ja kerätä Hartwallin täydeltä väkeä korotetuilla lipunhinnoilla.

Mun mielestä Dylan olisi ehkä voinut jättää jokusen uudemman levyn tekemättä, ihan vaan siksi, että ne ovat omasta mielestäni suorastaan ala-arvoisia aiempaan timanttiin verrattuna. Verrattaen huomattavan köykäistä settiä niin musiikillisesti kuin runollisestikin - aivan sama, onko tuotoksien taustalla ollut rahanhimo eli ei. Olen silti helvetin iloinen siitä, että olen päässyt näkemään sankarin livenä, itsehän tein valinnan sijoittaa rahani ko. elämykseen.

Voi perekele! Käväsin paatilla keittään sumpit ja piti saada vähän rapumertoihin lisää syöttikaloja, mutta ei fisun fisua tullut mato-ongella. Kai se koko kalaparvi vielä nukku seiskan aikaan. Höh. No sain sentäs kahvit. Mutta nyt pitää mennä illemmalla uusiks.

Mun mielestä Dylan olisi ehkä voinut jättää jokusen uudemman levyn tekemättä, ihan vaan siksi, että ne ovat omasta mielestäni suorastaan ala-arvoisia aiempaan timanttiin verrattuna. Verrattaen huomattavan köykäistä settiä niin musiikillisesti kuin runollisestikin - aivan sama, onko tuotoksien taustalla ollut rahanhimo eli ei. Olen silti helvetin iloinen siitä, että olen päässyt näkemään sankarin livenä, itsehän tein valinnan sijoittaa rahani ko. elämykseen.

Kyllä kyllä, mutta jos ajatellaan vaikka Porin keikkaa ja oletetaan, että joku on ikänsä odottanut näkevänsä Dylanin livenä ja tuon keikan on tarkoitus olla se siihen astisen elämän huipennus, saattaa pettymys kouraista mahan pohjaa melko ankarasti.
Vähän kuin katselisi hiekkalaatikolla, kun iskä saa turpaan naapurin Jaskan puolta pienemmältä iskältä.

^ Onko C täten näkyvä hahmo muuallakin kuin Pakkiksella, vai eri ketjuistako oli kyse?
Viimepäivinä se on ollut kuin joulupukki joulukuun alussa mun havaintojen mukaan, näkyvyydeltään.
Meinasin jo naureskellen laittaa iltalehden uutisen savonlinnalaisesta puukkomiehestä, että nyt se on päässyt Kuopiosta ja menossa etsimään niitä vihamiehiään, mutta se olikin liian nuori henkilö foorumin profiiliin nähden. :D
Aamupäiväunet tekis hyvää :P

Mäkin otin selfien (järkkärillä tosin) opiskelijakortin kuvaa varten. En näytä 50-vuotiaalta Johnny Deppiltä, mutta ehkä tulevaisuudessa, kun Johnnyn hiukset alkaa harvenemaan.

Tuskin sen tukka tulee harvenemaan, mutta pulskistunut se on viime aikoina (ks. kuvat lööppilehdissä)

50-vuotiaana oli vielä kuikelo.

Tuskin sen tukka tulee harvenemaan, mutta pulskistunut se on viime aikoina (ks. kuvat lööppilehdissä)

50-vuotiaana oli vielä kuikelo.
No joo, mutta jos leikkais edes lyhyeksi jotain roolia varten, niin oltais askeleen lähempänä. Sitten tarttis enää vaihtaa naama.
Se on varmaan vaan pienellä sikabulkilla.

Tänäänkin erinäiset porukat jupisee keskenään, osottaa mua ja sanoo on se tää ja jatkaa jupinoitaan. Se erottuu muusta keskustelusta häiritsevästi ja sitä on joka puolella.
Crazy witnessee they must be loco. Jäi unet ottamatta, eikä palkka juokse ja lidlin chilikastike polttaa suuta :(

Kyllä kyllä, mutta jos ajatellaan vaikka Porin keikkaa ja oletetaan, että joku on ikänsä odottanut näkevänsä Dylanin livenä ja tuon keikan on tarkoitus olla se siihen astisen elämän huipennus, saattaa pettymys kouraista mahan pohjaa melko ankarasti.
Vähän kuin katselisi hiekkalaatikolla, kun iskä saa turpaan naapurin Jaskan puolta pienemmältä iskältä.

No joo, jos ihan puskista tulee niin voihan se järkyttää.

Back
Ylös Bottom