Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei muakaan, mutta lakossa olen jos liitto niin linjaa.Töissä ollaan perjantaina, eipä nuo leikkaukset juuri minua koske ellei sitten yht äkkiä ala sairastelemaan.
Käsittääkseni siellä kyllä neuvoteltiin ihan tuelta, mutta mitään ratkaisua ei saatu aikaiseksi. Tod näk siksi kun eihän näille demareille mikään käy.
Jotain piti kuitenkin tehdä, ja sitten tehtiin. Ja nyt itketään.
Ehkä, mutta kansanedustajia on niin vähän, että 200 kertaa se niiden yhden kk palkka on aika mitätön summa, kun haetaan säästöjä hiukan suuremmassa mittakaavassa.Kyllähän tuo vähän meinaa itkettää, kun vuositasolla melkein kuukauden palkka lähtee pois. Muutenki työmäärään nähden alipalkattua hommaa. Ja kyllä mä uskon, että kansanedustajiakin itkettäis, jos niiltä vietäis kuukauden palkka ja vaikka vielä lisäksi se sopeutumiseläke pois.
Ehkä, mutta kansanedustajia on niin vähän, että 200 kertaa se niiden yhden kk palkka on aika mitätön summa, kun haetaan säästöjä hiukan suuremmassa mittakaavassa.
Toki ajatuksena hyvä että "kaikki on mukana"
Tämä perustuu mihin?Tuo niiden leikkaus kusee omille kintuille kyllä pahasti jossain vaiheessa ja siitä tulee vaan enemmän kustannuksia ku säästöjä.
Tämä perustuu mihin?
Mä olen kanssa. Mutta käyrät näyttää että jostain niitä kuluja on tässä viime vuosina tullut.Mä olen siinä käsityksessä, että huonosti voiva ihminen (niin fyysisesti kuin henkisesti) luo enemmän kuluja yhteiskunnalle ku perusterve työssä jaksava.
Mä olen kanssa. Mutta käyrät näyttää että jostain niitä kuluja on tässä viime vuosina tullut.
![]()