Mulla meni viime keväänä, kun otin ensimmäisen. Ja tod näk myös viimeisen.E. Saattoi muuten olla, että meni selfieneitsyys siinä samalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla meni viime keväänä, kun otin ensimmäisen. Ja tod näk myös viimeisen.E. Saattoi muuten olla, että meni selfieneitsyys siinä samalla.
Et sä kyllä ketään huijaa.Tänäänkin erinäiset porukat jupisee keskenään, osottaa mua ja sanoo on se tää ja jatkaa jupinoitaan. Se erottuu muusta keskustelusta häiritsevästi ja sitä on joka puolella.
Crazy witnessee they must be loco. Jäi unet ottamatta, eikä palkka juokse ja lidlin chilikastike polttaa suuta :(
En osaa tällä kämmen-AT-koolla.Jumalauta nythän me julkaistaankin ne selfiet kaikki tässä ketjussa! Ja futher saa aloittaa, ole hyvä!
En niin. Paino kivasti lähtenyt laskuun, mutta pakko juoda kaljaa stressiin tänäänkin. Ei tästä mitään tule, eikä mistään muustakaan nykymallilla.Et sä kyllä ketään huijaa.
Harvoin sitä työpäivän jälkeen huutaa ääneen kotiovella "kahvia". Huominen muuten sama, mut vielä 2 tuntia paltsua varsinaisen päivän päälle. Kaikesta huolimatta sain kerran elämässä laskun maksettua ajallaan, kyllä tästä joku pokaali pitäis myöntää.
Toivottavasti et asu yksin :DHarvoin sitä työpäivän jälkeen huutaa ääneen kotiovella "kahvia". Huominen muuten sama, mut vielä 2 tuntia paltsua varsinaisen päivän päälle. Kaikesta huolimatta sain kerran elämässä laskun maksettua ajallaan, kyllä tästä joku pokaali pitäis myöntää.
Toivottavasti et asu yksin :D
Hoitaako se laskut?Todellakin asun. Pedrolle juttelen hellästi kaikki illat. :---D
E. Kahviasiassa se ei osaa auttaa kyllä.. se on niin pieni vielä.
Hoitaako se laskut?
Onko pedro muuten ryhdikkäästi suorassa ja keskellä, että ei olla lähdetty sooloilemaan?
Tyhmää kun aamuisin on jo ihan pimeää ulkona.