Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onkohan kauhee virhe skipata jalat huomiselle, kun olen menossa myös 2,5h patikoinnille illalla. Onhan se, mutta en kyllä tänään taida pystyä enää salille.. aamulla herätys siinä viiden kieppeillä ja muskarin suunnittelukin puolitiessään. Onhan toi työelämä aivan arsenaalista kn se näin vesittää tervehenkisiä urheiluharrastuksia.
Älä jaksa. Heitä ukko ja pari mukulaa siihen työelämän päälle, niin paljonpa jaksaa ja ehtii urheilla. Mutta mä nyt oonkin tämmönen lössykkä. Kyllähän jotkut jaksaa.

Nii, akat täälä kilpaa valittaa, vaikka kukaan ei saa kohta helatorjantaista ja jostain toisesta kusiarkipyhästä rahaa vaikka makais kotona KOKO päivän tekemättä mitään!

Nii, akat täälä kilpaa valittaa, vaikka kukaan ei saa kohta helatorjantaista ja jostain toisesta kusiarkipyhästä rahaa vaikka makais kotona KOKO päivän tekemättä mitään!
No mä en vittu ainakaan makaa kotona tekemättä mitään, paitsi jos olen niin sairas ettei paskalle taivu.

Parhaat ideat tulee viiden jälkeen aamulla.. huvittaisi ottaa muskariin mukaan sadeputkea, djembeä jne, mutta ei noita omia uskalla antaa lapsille kokeiltavaksi kun eivät ne oikein osaa vielä kunnioittaa soittimia asiaankuuluvalla tavalla. :D Saisikohan firman luottokorttia lainaan Musikantti-shoppailuun. Muksut ois kyllä innoissaan.

Terse vaan kuntit ja cuntit (näyttäkää tissit). Sunnuntaina alko matka Haapasalon kanssa. Tällä hetkellä vnukonon lentokentäl moscow. Tästä kun iltapäivällä määränpäässä niin se on viiden päivän sisään seitsemäs eri lentokenttä Venäjällä josta pitää nousta tai laskee

Osaiskin vaan jäädä joskus sohvalle makaan, eikä tarvis aina mennä.

Mutta, kävin aamulla kuntit oikein leipomossa kahvilla & munkilla. Kaunis hillovana jäi tassille, kun vähän turskahti.

Tänään on niin hyvää keliä ja tyyntä luvattu, että veneelle ja weikkaan. Uhhh.

Back
Ylös Bottom