Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mää juon teetä. Se pissattaa.

Missäs kaikki naiset on ? Laitetaans pieni houkutin:

tumblr_n2qukfzIX81tumrzwo1_500.jpg

Viimeksi muokattu:
Hienoa kun joutuu palveeraan Jenkkien kanssa, niin ylläri kaikki paltsut on vasta iltapäivällä ja päivistä tulee aika pitkiä.

Ja ei vieläkään naisia paikalla.

Toteutin tuossa lapsuuden unelmani ja aloitin balettitanssin.
No jossain piireissä sut varmaan voidaan laskea täten naiseksi, joten houkuttimeni toimi sittenkin...melkein.

Ja kyllä noiden lapsuuden unelmien toteuttaminen on tosi tärkeää. Itse olen niitä vähän jättänyt varastoon, että on jotain kivaa vanhemmallaki iällä. Vielä toteuttamatta esim. auton vaihtaminen hevoseen päivittäisenä kulkuneuvona, ilkeän rehtorin syöttäminen rotille ja lentäminen omin avuin.

Musta ei vieläkään ole tullut bandidoslaista tai edes supportia tai edes mitään sen lähellä olevaa - lapsuuden unelma, joka ei koskaan toteudu.
Muut unelmat lapsuusajalta taitavat olla vain valheita ja paskan puhumista osaltani.

Aikuisuuden unelmat : paljon rahaa, luksus kerrostaloasunto, ehkä joku kiva duuni, kaunis vaimo tai vaihtuvia naisystäviä, moottoripyörä. Kuuluisuus saattaisi olla plussaa, mutta ehkä anonyymina on kuitenkin miellyttävämpi elää - julkkis negative. Toki pitkä elämä ja todella paljon rasvatonta lihasmassaa ja pari muksua.

Mitä muiden unelmissa liikkuu?

Onkohan kauhee virhe skipata jalat huomiselle, kun olen menossa myös 2,5h patikoinnille illalla. Onhan se, mutta en kyllä tänään taida pystyä enää salille.. aamulla herätys siinä viiden kieppeillä ja muskarin suunnittelukin puolitiessään. Onhan toi työelämä aivan arsenaalista kn se näin vesittää tervehenkisiä urheiluharrastuksia.

Back
Ylös Bottom